کد خبر: ۸۰۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵ 23 December 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از شبستان ، مراسم تشییع و خاکسپاری سرهنگ «امید علی شریعت نیا»، فرمانده سابق سپاه ناحیه بهمئی و یادگار هشت سال دفاع مقدس عصر روز یکشنبه با حضور پرشور اقشار مختلف مرد،م فرماندهان نظامی و مسئولان استانی و محلی در شهرستان بهمئی برگزار شد .

بدرقه شکوهمند پیکر  فرمانده اسبق سپاه ناحیه بهمئی /تشیع از جنس مردم انقلابی ولایتمدار شهرستان بهمئی

سرهنگ «جهانگیر انصاری» در این مراسم، رجعت عارفانه مرد بزرگ، جانباز، رزمنده شجاع و فرمانده دلاور را به مردم شهرستان بهمئی تسلیت گفت.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سرهنگ شریعت نیا انسانی برای همه صحنه ها بود، اظهار داشت: محبت، رفتار و اخلاق خوب وی به همه اطرافیان و دوستانش انرژی می داد .

بدرقه شکوهمند پیکر فرمانده اسبق سپاه ناحیه بهمئی /تشییع از جنس مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان بهمئی

وی خاطرنشان کرد: صحنه های حضور باشکوه شما در مراسم تشییع این انسان وارسته، نشانه روشن از همراهی و همدلی این مرد بزرگ با مردم بوده است .

بدرقه شکوهمند پیکر فرمانده اسبق سپاه ناحیه بهمئی /تشییع از جنس مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان بهمئی

این مراسم از میدان  مرکزی جلوی سپاه ناحیه بهمئی همراه با سان نظامی برگزار شد .

استقبال بی نظیر مردم ولایت مدار شهرستان بهمئی به گونه ای بود که از میدان مرکزی شهر تا قبرستان جدید را پیاده پیمودند .

خانواده شریعت نیا از همه مردم، بزرگان و خانواده معظم شهدا، رزمندگان، نیروهای نظامی و انتظامی، فرمانداران، سرداران، بزرگان، معتمدین، روسای ادارات و نهادها که از راه های دور و نزدیک برای شرکت در مراسم تشییع پیکر این انسان بزرگ حضور داشتند، تقدیر و تشکر کردند.

شایان ذکر است، سرهنگ «امید علی شریعت نیا»، فرمانده سابق سپاه ناحیه بهمئی و از یادگار هشت سال دفاع مقدس روز ۲۹ آذرماه امسال دچار عارضه قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان امام شهر اهواز به رحمت ایزدی پیوست .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار