افتتاح یک پروژه در بهمئی پس از ۱۰ سال

این پروژه از سال ۹۴ استارت خورده و پس از توقف بلند مدت ۱۰ ساله به علت نوسانات ارزی ، بالاخره در دولت سیزدهم دولت آیت الله شهید رئیسی به پروژه سرعت بخشیده شد .
کد خبر: ۱۱۷۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۶ 23 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کت طی یکسال اخیر بدلیل نبود انشعاب گاز، انشعاب کامل برق، انشعاب آب و لوله کشی، دستگاه پچکورد (دستگاه سیستم‌های کامپیوتری و سامانه‌های ثبت خدمات رسان) و شن ریزی محوطه حیاط ساختمان جدید، افتتاح صورت نگرفت اما با اقدامات انجام شده تمامی مشکلات هزینه بر که در بالا اشاره شد رفع و مرکز جامع سلامت کت افتتاح و راه اندازی شد.

دکتر دانیال ظفری زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی در حاشیه افتتاح این مرکز سلامت گفت: با عنایت پروردگار و با تلاش‌های نماینده مردم در مجلس ، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین شهرستانی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کت امروز افتتاح گردید.

گفتنی است این پروژه از سال ۹۴ استارت خورده و پس از توقف بلند مدت ۱۰ ساله به علت نوسانات ارزی ، بالاخره در دولت سیزدهم دولت آیت الله شهید رئیسی به پروژه سرعت بخشیده شد .

عملیات اجرایی پروژه احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کت با ۴۴۰ مترمربع زیربنا و در دو فاز با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان شروع شد و در حال حاضر با تکمیل و رفع نواقصات آن، با حضور فرماندار ، جمعی از مسئولین ادارات و پرسنل شبکه بهداشت و درمان بهمئی افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار