صندوق های رای سنگر های حفاظت از نظام جمهوری اسلامی هستند ، همه در روز جمعه 8 تیرماه برای سربلندی و سرافرازی ایران عزیز و ارسال پیام همبستگی و اتحاد به جهانیان، به صحنه می آییم و حماسه ای پرشور تر از همیشه، از جنس شور و شعور خلق خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵ 27 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید، ولی موسوی فعال فرهنگی و رسانه‌ای در یادداشتی آورده است:
انتخابات مظهر اقتدار، حضور و اراده ملی در تعیین سرنوشت کشور و پشتوانه محکمی برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام اسلامی و نقش موثری در معادلات بین المللی دارد.
در جهان امروز، مهمترین چیزی که به نظام‌ها وحکومت‌ها مشروعیت می‌بخشد حضور و نقش مردم در صحنه می‌باشد، همانطور که امام علی (ع) می‌فرمایند: اگر حضور مردم نبود حکومت را نمی‌پذیرفتم پس مردم نقش اول جامعه اسلامی هستند و با حضور خویش در صحنه انتخابات و رای دادن به حاکمان به ان‌ها مشروعیت می‌بخشند.
در جهان امروز، صندوق رای و جمهوریت نشانه اصلی میزان حضور و مشارکت مردم است که هرچه این حضور پر رنگ‌تر و بالاتر باشد علامتی از مقبولیت نظام حاکم هست و این مقبولیت می‌تواند زمینه ساز اقتدار و ایجاد قدرت و عزت برای کشور کند.
حضور مردم، یعنی رای به سازوکار‌ها و خدمات نظام و انقلاب اسلامی بر اساس قانون اساسی برای اداره بهتر جامعه است. هرچقدر صندوق رای پربار و سنگین‌تر باشد عظمت و شکوه ایران اسلامی نیز بیشتر می‌شود، وزن سیاسی و قدرت ایران عزیز در منطقه و جهان نمایان‌تر می‌شود و مستکبران و جهان خواران می‌فهمند نمی‌توانند در جایی که مردم متحد و معتقد به مبانی و اصول خود هستند نفوذ کنند و مجبور می‌شوند با ملت ایران با احترام رفتار کنند و حقوق ملت پایدار و مقاوم ایران را بپذیرند، اما اگر خدای ناکرده این حضور کم رنگ شود آن وقت هست که چشم طمع دشمنان به این آب و خاک خواهد افتاد و فاصله ایجاد شده بین مردم و حاکمیت را فرصتی برای پیاده کردن نقشه‌های شیطانی خود می‌بینند.
پس بیایید دست در دست هم و پا به پای هم برای داشتن ایرانی عزتمند، سرافراز و سربلند در روز جمعه ۸ تیرماه صندوق‌ها را با رای خویش پرکنیم که صندوق‌های رای، امروز سنگر‌های حفاظت از نظام جمهوری اسلامی هستند و همبستگی و اتحاد خو یش را به همه جهانیان به دوستان و دشمنان نشان دهیم تا پشت دوستان گرم و دل دشمنان از این هیبت و شکوه بلرزد و همچنین پیامی بدهیم به همه بدخواهان چه داخلی‌های خودباخته و چه دشمنان قسم خوره، که نظام اسلامی استوار و محکم با تکیه بر اتحاد و انسجام ملی ایستاده و هر روز قوی‌تر از دیروز به سمت قوی شدن با رهبری‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به پیش می‌رود.
همه در روز جمعه ۸ تیرماه برای سربلندی ایران عزیز پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب حماسه‌ای دیگر از جنس شور وشعور خلق خواهیم کرد که شگفتی ساز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار