مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد : آب برخی نقاط گچساران با اُفت فشار و قطعی روبرو میشود.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱ 29 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمود سپهر؛ به رسانه‌ها گفت : خط انتقال ۳۰ اینچ ایستگاه امامزاده جعفر که یکی از خطوط اصلی آبرسانی در گچساران به شمار می‌رود به اصلاح و بازسازی برای ارائه آبرسانی پایدار و مناسب به شهروندان نیاز دارد، در همین راستا شرکت آبفا بنا دارد این خط حیاتی را که در برخی نقاط با ایراداتی روبرو شده اصلاح نماید.

این عملیات اصلاحی فردا ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶ صبح آغاز میشود، اگرچه تلاش همکاران ما اصلاح در کوتاه‌ترین زمان ممکن است، اما عملیات اصلاح و سپس وصل شبکه و برقراری جریان آب پایدار ممکن است ساعاتی به طول بینجامد، از همین رو محدوده اطلاعیه ما تا ساعت ۲۴ فردا یکشنبه معتبر خواهد بود.

پانصد دستگاه سمت راست، بلوار بعثت، مسکن مهر بلوار بعثت، شهرک هدایت، شهرک معلم، شهرک بهارستان، جزیره، محله رادک و بخش‌هایی از مرکز شهر دوگنبدان جزو مناطقی است که شامل این اطلاعیه است و آب شرب آن‌ها ممکن است با قطعی و اُفت فشار مواجه شود.

ضمن خواهش از مردم برای ذخیره آب به میزان کافی، به اطلاع می‌رساند در طول این عملیات اصلاحی آبرسانی سیار به مراکز حساس خدماتی و منازل مردم به صورت مستمر انجام خواهد شد.

ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که قطعی و اُفت فشار در طول اجرای این عملیات اصلاحی دور از انتظار نیست و مشترکان عزیز لازم نیست کنتور و تأسیسات آبی خود را دستکاری کنند و همچنین تلفن ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان در خدمت مردم شریف برای هرگونه پرسش و مطالبه‌ای در دسترس مشترکان گرامی می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار