با حکم رحیم نوعی اقدم عدل هاشمی پور نماینده دور دهم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، مسئول ستاد انرژی میثاق با ابرهیم سعید جلیلی در مناطق نفت خیز استان های جنوب کشور منصوب گردید.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷ 02 July 2024

تابناک کهگیلویه و بویراحمد، با حکم رحیم نوعی اقدم عدل هاشمی پور نماینده دور دهم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، مسئول ستاد انرژی میثاق با ابرهیم سعید جلیلی در مناطق نفت خیز استان های جنوب کشور منصوب گردید.

متن حکم؛

برادر ارجمند عدل هاشمی پور

باسلام و درود به ارواح طیبه امام و شهدا به ویژه روح پرفتوح شهدای خدمت، آیت الله شهید رئیسی و همراهانشان و با عنایت به مقطع حساس کنونی که تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب مبنی بر حضور گسترده مردم و ایجاد حماسه سیاسی دیگر به عنوان جلوه ای از تشکیل دولت انقلابی وظیفه شرعی و ملی تمام دلسوزان نظام می باشد.

لذا با توجه به تجربیات و تخصص جناب عالی در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، بدینوسیله به سمت مسئول ستاد انرژی میثاق با ابرهیم در مناطق نفت خیز استان های جنوب کشور منصوب می شوید.
به حمدالهی خیزش پرشور ملت در حمایت از راه شهید آیت الله رئیسی در سراسر کشور آغاز شده است، لذا ضروری است جهت هماهنگی و ساماندهی این حرکت انقلابی نسبت به رعایت مفاد ذیل و اجرایی صحیح امور محوله اهتمام ورزیده:

۱.تلاش در جهت عمل نمودن به رهنمودهای رهبری از جمله حضور پرشور و حداکثری همه اقشار مختلف مردم و ایجاد حماسه سیاسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری.
۲.معرفی دولت مردمی دکتر جلیلی به عنوان ادامه دهنده سیاست ها و اهداف دولت شهید آیت الله رئیسی در راستای آرمان های والای انقلاب، به کارگیری تمام ظرفیت های ایران اسلامی، حمایت از اقتصاد و معیشت خانواده و مبارزه جدی با فساد.
۳. رعایت اصول اخلاقی، قانونمداری، صداقت و انصاف، هم افزایی با سایر نهادها، دوری جدی از جدال و رعایت حق الناس و بیت المال، مجاهدت و تلاش شبانه روزی.
۴. ⁠بهره گیری از روش های خلاقانه، تولید محتوا و توزیع حداکثری تولیدات ستاد مرکزی در فضای مجازی، تعامل با معتمدین و گروه های مرجع، همراه نمودن دوستان و آشنایان و خانواده.
۵. ⁠پرهیز از هر گونه تخریب کاندیدای رقیب و پرهیز از اسراف و تبذیر در تبلیغات انتخاباتی.

رحیم نوعی اقدم
مسئول ستادهای مردمی میثاق با ابراهیم دکتر سعید جلیلی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار