دبیر دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع ۳۵ هزار عنوان برنامه در ۱۸ فصل، ذیل کنگره ملی شهدای استان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷ 22 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سردار مثنوی در نشست هم اندیشی کمیته‌های تخصصی دومین اجلاسیه ملی ۲ هزار شهید استان افزود: این تعداد برنامه با مشارکت ۲۵ کمیته و ۶ کارگروه اجرا شده است و یا تا شهریور ماه اجرا خواهد شد.
رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی دومین اجلاسیه ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار برنامه متنوع در قالب ۲۱ هزار و ۷۳۱ دقیقه، در راستای این کنگره در صدا و سیما تهیه و پخش شده است.
امیر رئوف تولید ۱۰ مستند تصویری، ۱۰ نماهنگ، ۲۰ مستند رادیویی و ۵۰ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای شب‌های شیدایی را از جمله تولیدات شبکه دنا در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان عنوان کرد.
سردار آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور هم در این نشست با تاکید بر تولید آثار فاخر برای ارائه در کنگره شهدا گفت: پیام شهدا را جز با زبان هنر نمی‌توان بیان کرد.
آیت الله حسینی نماینده، ولی فقیه در استان نیز با بیان اینکه دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نام و یاد شهدا هستند گفت: درهمه برنامه‌ها، مراسم و اجلاسیه‌ها باید نام و یاد شهیدان جاری باشد.
گفتنی است دومین اجلاسیه ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، شهریور امسال در یاسوج برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار