در اجلاسیه شهدای گچساران مطرح شد
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنان خود در اجلاسیه شهدای شهرستان گچساران از برخی سخنان سیاسیون که دستاوردهای نظام را زیر سئوال می برند انتقاد کرد .
کد خبر: ۱۱۷۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶ 24 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری شامگاه یکشنبه در اجلاسیه شهدای گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: هفت شهید سرافراز گچساران قهرمانانه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند.

وی بیان کرد: همچنین شهدای دفاع مقدس امنیت را به همه ما ارزانی داشتند و آن‌ها از جان خود گذشتند یک وجب از خاک کشورمان را به بیگانه ندهیم.

تنگسیری اظهار کرد: امنیت و آرامشی که امروز در کشور ما حاکم است، مرهون خون شهداست و باید قدر دانسته شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: امروز شهدا هستند که این کشور را هدایت و از این توطئه‌های دشمنان عبور می‌دهند.

وی اظهار کرد: شهرستان گچساران دارای مردمی بافرهنگ، شجاع، دلیر و با تدبیر هستند و رزمندگان این شهرستان در دوران دفاع مقدس جانفشانی‌ها کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: وقتی چاه‌های نفتی جنوب را بمباران کردند تنها مسیر صادرات نفت از گچساران بود تا ما توانستیم دفاع مقدس را ادامه دهیم و بنده شجاعت رزمندگان گچساران را فراموش نخواهم کرد.

وی گفت : رفع مشکلات اقتصادی اولویت دولتمردان آینده باشد

تنگسیری تصریح کرد: جای افتخار است که بخش قابل توجهی از رزمندگان نیروی دریایی از استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی با بیان اینکه رزمندگان استان در عملیات‌های بسیاری از دفاع مقدس خوش درخشیدند گفت: کارکنان صنعت نفت گچساران با اعتصاب‌های پیاپی خود نقش کلیدی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.

تنگسیری گفت: تدبیر بنیانگذار جهموری اسلامی ایران اعتصاب کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان در سال ۵۷ را اثرگذارتر کرد.

وی ادامه داد: ۲۳۰هزارنفر از فرزندان ایران اسلامی جان خود را در جنگ تحمیلی فدای اسلام و انقلاب کردند و ما باید پاسخگوی شهدا باشیم.

وی گفت: جوانان این سرزمین در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، فرهنگی، نانو، تکنولوژی، هوافضا، دفاعی و ... حرف‌ها برای گفتن دارند، خون‌های زیادی برای صیانت از این مملکت بر زمین ریخته شده که باید هوشیار باشیم.

تنگسیری با بیان اینکه افتخارات امروز ایران به برکت خون شهداست ادامه داد: با بینش باید عمل کنیم رسانه‌های دشمن توطئه می‌کنند امروز به جایگاهی رسیده ایم که ابرقدرت‌های جهان از ایران اسلامی تسلیحات نظامی مطالبه می‌کنند.

فیلم / انتقاد شدید دریادار تنگسیری از اظهارنظرهای اخیر برخی سیاسیون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار