عدل هاشمی پور نماینده دور دهم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از سعید جلیلی در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸ 02 July 2024

تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی پور نماینده دور دهم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از سعید جلیلی در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

متن بیانیه؛

بسمه تعالی

انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار ،نقش بسیار مهمی در آینده سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور ایفا و تعیین‌کننده سرنوشت ملت می‌باشند. انتخاب یک فرد ولایی و معتقد به ارزش‌های انقلابی، می‌تواند به تقویت اجتماعی و اقتصادی کشور کمک ،رسیدگی به محرومان و کسب‌وکارهای کوچک را سرعت بخشی و می‌تواند تأثیرات گسترده‌ای در کاهش تنش‌های اجتماعی و تقویت امنیت داخلی را به همراه داشته و به تقویت یکنواختی ملی و امنیتی کمک نماید

برادر عزیز جناب آقای دکتر سعید جلیلی با برنامه‌محوری ، ولایت‌مداری ، و پاکی و زلالی ، به عنوان یکی از چهره درخشان جبهه انقلاب شناخته شده و اکنون در معرض انتخاب شما مردم عزیز قرار دارد. وی به طور مداوم به آرمان‌های انقلاب پایبند به و ایده‌های رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی وفادار بوده و از اخلاق برجسته‌ای برخوردار که توجه بی‌وقفه وی به مسائل محرومین و نیازهای آنان در برنامه های ارایه شده نیز نشانگر تعهد او به افزایش رفاه اجتماعی و توسعه پایدار اقتصادی کشور است.

قطعا انتخاب وی به تقویت عدالت اجتماعی، ترویج اقتصاد مقاومتی منجر و تحولات مثبت اجتماعی و اقتصادی کشور را به همراه خواهد داشت که با پایبندی به ارزش‌های انقلابی نوین بهبود وضعیت کلان کشور و رسیدگی به چالش‌های اجتماعی و اقتصادی پیش رو را بشارت خواهد داد


لذا اینجانب ضمن دعوت عموم مردم به شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری برای اعتلای ایران اسلامی حمایت خود را از برادر عزیز جناب آقای دکتر سعید جلیلی اعلام و اطمینان دارم شهامت و تعهد ایشان به روند توسعه کشور منجر و کشور عزیزمان ایران به یک آینده پرنشاط و پایدار هدایت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار