به نقل از خبرگزاری تابناک بخشدار مرکزی شهرستان مارگون روز جمعه 8 تیر بازدید بخشدار از محل شعبه های اخذ رای در این شهرستان صورت گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸ 28 June 2024

به نقل از خبرگزاری تابناک روز جمعه 8 تیر ماه بازدید بخشدار مرکزی از محل شعبه های اخذ رای در شهرستانمارگون صورت گرفت.

 

رحمان رست بخشدارمرکزی گفت: جهت سهولت دسترسی مردم به شعب های اخذ رای و فراهم کردن بستر انتخابات سالم و باشکوه با در نظر گرفتن آسیب های دوره های گذشته تعداد شعب اخذ رای متناسب با جمعیت، موقعیت جغرافیایی ، فرهنگی و ... افزایش یافته است.

 

رست انتخابات را نشان از دموکراسی عادلانه و سیاست های دولت در برگزاری انتخابات را رعایت اصل بی طرفی و در کنار آن مشارکت حداکثری و سالم عنوان کرد.

 

رست  بخشدار شهرستان در ادامه با اشاره به اینکه میزان مشارکت در سطح شهرستان تاکنون خوب بود، از شهروندان خواست تا قبل از اتمام فرصت رای گیری به شعب اخذ رای مراجعه و ارای خود را به صندوقهای رای بیاندازند.

 

تعداد شعب اخذ رای در شهرستان مارگون 35 شعبه است.

بازدید بخشدار مرکزی مارگون از شعب اخذ رایبازدید بخشدار مرکزی مارگون از شعب اخذ رایبازدید بخشدار مرکزی مارگون از شعب اخذ رایبازدید بخشدار مرکزی مارگون از شعب اخذ رایبازدید بخشدار مرکزی مارگون از شعب اخذ رایبازدید بخشدار مرکزی مارگون از شعب اخذ رایبازدید بخشدار مرکزی مارگون از شعب اخذ رایبازدید بخشدار مرکزی مارگون از شعب اخذ رایبازدید بخشدار مرکزی مارگون از شعب اخذ رای

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار