مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی دومین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین (بلوط) در شهر یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲ 29 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیروس باقری اظهار داشت؛ با هدف وحدت و اتحاد اقوام و ایجاد شور و نشاط، مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین (بلوط) از فرداشب ساعت ۲۰ مورخ یکشنبه ۱۰ تیرماه با شرکت استان‌های لرستان ، کردستان ، چهار محال بختیاری ، همدان ، اصفهان ، فارس ، کهگیلویه و بویراحمد در پارک ولایت شهر یاسوج برگزار می‌شود.
باقری با اعلام اینکه جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین (بلوط) به مدت ۵ روز از ۱۰ الی ۱۴ تیرماه جشنواره و همزمان از ۹ الی ۱۵ تیرماه نمایشگاه سوغات و هدایا فعالیت خواهد داشت. خاطرنشان کرد؛ این جشنواره با مشارکت شواری شهر و شهرداری یاسوج فردا شب یکشنبه ساعت ۲۰ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.
باقری در ادامه افزود؛ در این جشنواره سوغات و هدایای استان‌های زاگرس نشین در غرفه‌های پیش بینی شده، به متقاضیان عرضه خواهد شد و در طول برپایی جشنواره موسیقی و آهنگ‌های محلی استان‌های زاگرس نشین بصورت زنده اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند ضمن رعایت پوشش مناسب و رعایت شئونات اسلامی از جشنواره دیدن کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خدا مردم یاسوج را سربلند وباعزت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جشنواره خیلی جالبی هست هم موسیقی و آواز داره و هم عرضه تولیدات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار