در جمع مردم بهمئی مطرح شد
همایش انتخاباتی یاران ستاد مرکزی دکتر محمد باقر قالیباف در شهرستان بهمئی با حضور گسترده مردم و نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳ 27 June 2024

همایش انتخاباتی یاران ستاد مرکزی دکتر محمد باقر قالیباف در شهرستان بهمئی با حضور گسترده مردم و نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی روشنفکر نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در این همایش به سخنرانی پرداخت و گفت: شرایط ویژه‌ای در نظام جمهوری اسلامی در این مقطع حساس ایجاد شده است.
روشنفکر بیان کرد: در قانون اساسی به ویژگی‌های رئیس جمهوری اشاره شده است، رئیس جمهور بعد از رهبری عالی‌ترین مقام کشور است.

وی افزود: در بحث انتخابات فرد صالح و اصلح داریم، بین این شش نفر کاندیدا قطعا شخصی برجسته‌تر و کامل‌تر و توانمندتر وجود دارد، حتی کسانی که دکتر قالیباف را قبول ندارند می‌گویند آقای قالیباف برنامه دارد، کارآمد است، و می‌داند که مشکلات کشور را به چه صورتی مرتفع کند.

نماینده سابق مردم بویراحمد، دنا و مارگون گفت: با آقای قالیباف از سال ۱۳۸۶ ارتباط دارم، ولی در این چهار سال از نزدیک ایشان را شناختم، اقای قالیباف با درد‌ها آشنا است.

وی گفت: در مدتی که ریاست مجلس را برعهده داشت، به قوانینی رسیدگی کرد که در مجلس خاک می‌خوردند، بحث رتبه بندی معلمان، خانواده و جوانی جمعیت، بحث سربازی، بحث مسکن و اشتغال از مواردی است که آقای قالیباف به آن‌ها ورود کرده است.

روشنفکر خاطرنشان کرد: همه کاندیدا‌ها فرزندان این نظام هستند، ولی باید ببینیم چه کسی مرد عمل است، کار به عمل برآید، کار هر کسی مملکت داری نیست، آن هم با این مشکلاتی که وجود دارد.

روشنفکر به تبیین ویژگی‌های عملیاتی دکتر قالیباف و نقش تاریخی او در برهه حساس کنونی برای حل مسائل کشور و حرکت به‌سوی خدمت و پیشرفت پایدار پرداخت.

نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به چرایی مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب «اصلح» پرداخت و با این پرسش که «چرا قالیباف؟» و اینکه «دلیل رأی‌دادن این جمع پرشور به قالیباف چیست؟»، بر اهمیت شناخت مسیر درست و آگاهی از کلیدواژگان ترتیبی «مشارکت»، «انتخابات» و «انتخاب» تأکید کرد.

وی در تحلیل ویژگی‌های عملیاتی دکتر قالیباف، برنامه داشتن همراه با کارنامه درخشان را نکته کلیدی دانست که همانا «به عمل کار برآید به سخن‌دانی نیست».

روشنفکر همچنین به تفاوت‌های «اصلح» و «صالح» در انتخابات پیشرو پرداخت و تصریح کرد که اگرچه نامزد‌های محترم همه صالح‌اند، اما آنچه اهمیت اساسی دارد اصلح بودن است. «به‌ویژه در شرایط حساس کنونی کشور و موضوعاتی نظیر شهادت دکتر رئیسی، شدت تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی، مسئله اشتغال و... می‌طلبد کسی که آزموده باشد به میدان آید و این کارزار جای آزمون‌وخطا نیست».
وی در تبیین خصوصیات عملیاتی و اجرایی دکتر قالیباف اذعان داشت که «قالیباف ظرفیتی دارد که در ایران نادر است». در برنامه‌های راهبردی کشور نظیر تدوین برنامه هفتم، قالیباف نقش محوری داشت و لذا آنچه «خدمت و پیشرفت» بیان می‌شود هم از نظر برنامه‌ای و هم به لحاظ کارنامه‌ای در تجارب و اندیشه دکتر قالیباف، ثابت شده و اجرایی خواهد بود.
روشنفکر در فرازی دیگر از سخنان خود، به حساسیت و اهمیت تصمیم و تصمیم‌گیری پرداخت و بیان داشت که «همه تصمیم می‌گیریم؛ ولی تصمیمی درست است که بر اساس شناخت، آگاهی، نظارت و ارزیابی باشد».

وی در تبیین اوصاف دکتر قالیباف تصریح کرد که «پیشرفت و توسعه ایران نیازمند انسان‌های آزموده است و خیزش کنونی مردم ایران به‌پاس پایمردی و همراهی جهادی دکتر قالیباف با انقلاب و رهبری طی سال‌های متمادی است».

روشنفکر همچنین در تبیین نقش تاریخی دکتر قالیباف بیان داشت که «او مبارزی است که تاریخ جمهوری اسلامی به زمان‌شناسی این مدیر مدبر گواهی می‌دهد؛ قالیباف نقطه عطف سیاسی ایران است و سیاستمداران بر توانایی او اذعان دارند»

نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در پایان با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد که «در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای مشارکت حداکثری مردم باید قرارگاه جهاد تبیین را فعال کنیم».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار