کد خبر: ۸۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴ 21 August 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد گردهمایی جمعی از اصولگرایان گچساران و باشت و جمعی از قشقایی برگزار شد.

فرماندار سابق باشت در این مراسم گفت: برادران ترک زبان ایل بزر گ قشقایی بعد از مدت‌ها یک فرصت استثنایی و طلایی و باد آورده نصیبشان شده و امیدواریم کما فی سابق که به آسانی متحد و یکچارچه می‌شوند و کدورت‌ها و مشکلات درونی ایلی خود را به سهولت حل و فصل می‌کنند و این روند را ادامه بدهند و ما اصولگرایان گچساران و باشت با توجه به اینکه فولادی دارای کف رای مناسب و قابل توجه‌ای می‌باشد و تنها گزینه مقتدر و رای آور می‌باشد. ما هم بطور گسترده از فولادی حمایت خواهیم کرد.

قلی‌پور اظهار داشت: ما نیاز به برنامه ریزی دقیق و سریع داریم و باید به اوضاع خودمان سروسامان بدهیم. چون رقیب، رقیب قدرتمندی است و ما یک رقیب بیشتر نداریم و آنهم نماینده فعلی است که بسیار مکار و تبلیغاتش هم فریبنده است.

وی افزود: ما نیاز داریم که هرچه سریع‌تر دست به کار شویم و اشتباهات گذشته را دیگر تکرار نکنیم و با همدلی و همزبانی که بین ایل قشقایی و اصولگرایان گچساران و باشت بوجود آمده با قاطعیت از فولادی حمایت کرده تا رقیبی را که خودمان از آن بت ساخته‌ایم، شکست سنگینی بدهیم.

قلی‌پور با اشاره به اینکه ما بر اساس افکار ارزشی از فولادی حمایت می‌کنیم افزود: رقیب ما نطفه قوم گرایی و گروه گرایی را در این شهرستان کاشته است اما ما بعد از سال‌ها این افکار پوسیده قوم گرایی را پایان خواهیم داد و با همدلی و همزبانی و با اتحاد و وحدت بین اقوام مختلف شهرستان گچساران و باشت حرکت جدیدی را آغاز کرده که فولادی چکیده این اتحاد و وحدت است.

در ادامه یکی دیگر از چهره‌های اصولگرایان عنوان کرد: رقیب ما بسیار اهل توطئه سیاسی است کسی که در تهران اصولگرا، در استان اعتدال و در شهرستان اصلاح طلب و بعد هم اشرافی گری می‌باشد.

وی اضافه کرد: ما از حاج فولادی انتظار داریم هر وقت رقیب ما در سایت‌های خبری برای اصولگرایان خط و نشان می‌کشد و می‌گوید اصولگرایان راه را اشتباه رفته‌اند واکنش نشان داده و جواب این فرد را بدهد و حتی رقیب ما روحیه اصولگرایان را تضعیف می‌کند و مرتبا تبلیغ می‌کند که برادران ایل قشقایی از من دعوت بعمل می‌آورند.

در ادامه یکی دیگر از چهره‌های اصولگرایی گچساران و باشت اظهار داشت: نماینده فعلی شهرستان‌های گچساران و باشت شانتاژ تبلیغاتی راه انداخته است و در بحث عملکرد بسیار ضعیف بوده مثلا پروژه چراغانی کردن بلوار را چنان بازتاب و تبلیغ می‌کند در حالیکه شهرستان‌های گچساران و باشت نیاز به کار زیر بنایی دارند و تا کنون هیچ پروژه اشتغالزایی در این دو شهرستان ایجاد نشده و متاسفانه مهم‌ترین مشکل جوانان یعنی اشتغال هنوز لاینحل مانده است.

در ادامه علی فولادی اظهار داشت: گروه‌های سیاسی، نخبگان، مردم ایلات باوی، بویراحمد، بختیاری، قشقایی و اقوام مختلف و جوانان، دانشجویان، بازاریان، عشایر غیور، روستاییان و… از من دعوت بعمل آورده‌اند که از همه عزیزان تشکر قدردانی و سپاس ویژه دارم.

وی تصریح کرد: من کاملا مخالف مسائل قومی و قبیله‌ای هستم و از اول شعار من وحدت و سازندگی بوده و بنده کت و شلواری برای نمایندگی ندوخته‌ام و امیدوارم نتیجه انتخابات هرچه که باشد به خیر وصلاح مملکت، نظام ودین و مردم باشد.

فولادی در پایان گفت: من تابع تصمیمات اصولگرایان هستم و اگر قرعه به نام من افتاد با تمام توان و با افتخار برای خدمت کردن به مردم محروم گچساران و باشت تلاش خواهم کرد. چون خود را متعلق به این خاک می‌دانم. و آرزویم عمران و آبادانی و سربلندی گچساران و باشت است.

حبیب قلندری


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار