کد خبر: ۷۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 12 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد در پایان نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل شد.

در این مراسم ،مدیر مسئول پایگاه خبری عصر جهان به نمایندگی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان محدودیت ها و مشکلات کار اطلاع رسانی در شهرستان را برشمرد.

خلیل جهانتاب پور ابتدا با تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران ،به وضعیت و جو حاکم بر محیط اطلاع رسانی شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: با توجه به بافت ایلی و عشیره ای این شهرستان کار خبری و اطلاع رسانی در آن دشوار است و به همین خاطر حوزه خبری بنده بیشتر در استان خوزستان می باشد.

وی افزود:در سطح شهرستان بهمئی سایت خبری آوای ماغر و خبرگزاری فارس اخبار شهرستان را به خوبی پوشش می دهند که به خاطر محدودیت هایی که وجود دارد با مشکلاتی زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

جهانتاب پور خاطر نشان کرد:در شهرستان بهمئی تا از مسئولان انتقاد نکنی بهترین خبرنگار هستی و وقتی کوچکترین انتقاد از کسی شود ،همان خبرنگار متهم به تشویش افکار عمومی شده و یک خبرنگار بد محسوب می شود.

وی توقع بیشتر مسئولان شهرستان را نسبت به خبرنگاران خارج از انتظار معمول دانست و گفت:از اینکه مسئولان انتظار داشته باشند که خبرنگاران به عنوان روابط عمومی آنها عمل کنند یک توقع بی جاست که البته این موضوع عمومی است و تنها به شهرستان ما محدود نمی شود.

جهانتاب پور در پایان گفت: فرهنگ عمومی مناطق زیادی از استان خوزستان با فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی با هم تناسب دارند و اینجا به خاطر اینکه ما در شهرستان محدود هستیم و از هم شناخت بیشتری داریم ،می بینیم که گاهی اوقات مسائل کوچک بزرگ می شوند و مشکلاتی در مسیر اطلاع رسانی و سد راه خبرنگاران به وجود می آید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار