کد خبر: ۷۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 10 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از آوای جنوب،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به مسائل سیاسی و بازی‌های جناحی ورود پیدا نمی‌کند.

علی آل‌بویه دیروز در آئین تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان بر اساس سیاست‌‌های مدیریت جدید مرکز وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شود و کارهای سیاسی که احیاناً در گذشته انجام می‌گرفته را دیگر به آن ورود پیدا نمی‌کند.

وی گفت: طبق دستورالعملی که آقای دکتر میرزاده برای دانشگاه فرستاده ورود به مسائل سیاسی برای دانشگاه آزاد اسلامی ممنوع اعلام شده است.

این مسئول گفت: اما در خصوص کرسی‌های آزاد اندیشی مورد نظر مقام معظم رهبری وظیفه خود را در هر حال و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام خواهد داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: به دنبال حفظ جایگاه علم و آموزش هستیم و می‌خواهیم که این جایگاه ارتقاء داده شود.

آل‌بویه افزود: دانشگاه باید از لحاظ علمی به سمتی برود که بتوانیم تولید علم کنیم و جایگاه دانشگاه را در میان سایر مراکز آموزش عالی ارتقاء بخشیم.

وی در خصوص کارهای فرهنگی، تصریح کرد: یکی از کارکردهای مهم دانشگاه آزاد اسلامی، موضوعات فرهنگی است و در رأس دانشگاه فرهیخته‌ای به نام دکتر طاها هاشمی معاونت فرهنگی را بر عهده دارند و برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی برای دانشگاه تدارک دیده شده است.

به گزارش فارس، در پایان با اهداء لوح تقدیر از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار