کد خبر: ۶۹۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶ 24 December 2018
سرهنگ امیرعباس آسمند با بیان اینکه تاکنون برای احداث یادمان‌های شهدای گمنام شهرهای «چرام»، «سوق» و «دیشموک» کاری انجام نشده است، گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر اعتبار مورد نیاز برای احداث این یادمان‌ها تامین شود.
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند عصر یکشنبه دوم دی‌ماه در نشست کمیته فرهنگی و یادمان‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد به تناسب جمعیت، بیشترین تعداد رزمنده را به جبهه‌های نبرد اعزام کرد با وجود این هنوز مرکز فرهنگی دفاع مقدس ندارد.
وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نباید در مقابل تخصیص اعتبار به این پروژه مهم مقاومت کند و باید مانند سایر استان‌ها پیش‌دستی کند تا هر چه سریع‌تر شاهد افتتاح این پروژه مهم در استان باشیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصوب شده بود که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی 200 میلیون تومان به این پروژه اختصاص دهد اما متاسفانه این اعتبار به طور کامل تخصیص پیدا نکرده است.
آسمند در رابطه با وضعیت یادمان‌های شهدای گمنام استان، گفت: شهدای گمنام در 21 نقطه  استان تدفین شده‌اند که از این تعداد 13 نقطه در فضاهای عمومی، پارک‌ها و روستاها و 8 نقطه در فضاهای اداری و دانشگاهی قرار دارد.
وی با بیان اینکه پنج یادمان شهدای گمنام در فضاهای عمومی تکمیل شده است، ابراز کرد: یادمان‌های شهدای گمنام شهرهای چرام، سوق و دیشموک یادمان‌هایی هستند که تاکنون برای احداث آنها کاری انجام نشده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر اعتبار موردنیاز برای احداث یادمان شهدای گمنام در این شهرها تامین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار