کد خبر: ۶۴۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 30 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /اجتماعی، یکی از مشکلاتی که در دستگاه‌های اداری استان کهگیلویه و بویراحمد همواره وجود داشته و مدیران دستگاه‌ها به فکر رفع این مشکل نیفتاده‌اند غیر فعال بودن سایت‌ها و پورتال‌های اداری در این استان است.

آن گونه که مشخص است و اصحاب رسانه بیش از خود روابط عمومی‌ها اطلاع دارند به جز چند دستگاه که تعداد آن‌ها به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد پورتال بقیه دستگاه‌ها خالی و عاری از هرگونه خبر و گزارش و بیان عملکرد دستگاه است که برای دستگاه‌های فرهنگی چنین وضعیتی به هیچ وجه پسندیده نیست.

متاسفانه در سال‌های اخیر روابط عمومی‌ها تنها به کارهای روزمره پرداخته‌اند و برخی از آن‌ها تنها وظیفه مجری‌گری و نصب پوستر و بنرها را ایفا کرده‌اند که چنین وضعیتی در شان دستگاه و روابط عمومی نیست.

خوشبختانه یکی دو دستگاه در چند سال اخیر چنان خوب و قوی عمل کرده و پورتال‌های به روزی دارند که بقیه دستگاه‌ها می‌توانند از آن‌ها الگو بگیرند که از جمله می‌توان به آب و فاضلاب شهری و دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش اشاره کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که گویی این معضل و مشکل در دستگاه‌ها را احصا و پی‌گیری کرده در جشنواره شهید رجایی به آن دسته از سازمان‌ها و دستگاه‌ها که پورتال خفته و خوابیده‌ای دارند تذکر داد تا فعال شده و عملکرد دستگاه خود را به اطلاع مردم برسانند./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار