خواهش نیک گفت:شرط واگذاری کلاس به آموزش دهندگان در سالجاری سوابق در سامانه سوادآموزی - مدارک فوق دیپلم به بالا و قبولی در آزمون توانمندسازی جهاد دانشگاهی است.
کد خبر: ۵۲۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 06 November 2017
حدود60درصد آموزش دهندگان سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد در آزمون توانمندسازی نمره قبولی گرفتند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت : در آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی که از سوی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد از 2 هزار و 126 شرکت کننده هزار و 274 نفر نمره قبولی کسب کردند.

سیدحمدالله خواهش گفت : این آزمون از25 شهریور تا 20 مهر و براساس زمان انتخابی از سوی آموزش دهندگان در شهرهای یاسوج و دهدشت برگزار و بررسی اعتراضات به نتایج آن در حال انجام است.

وی گفت:این آزمون شامل بخشهای مختلف آشنایی با معارف-ادبیات ودوره های سوادآموزی-تحکیم وانتقال در سوادآموزی است که70درصد آن اختصاصی و30درصد عمومی بود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان افزود : نام نویسی از کسانی که دارای سابقه خدمت و ثبت اسم در سامانه سوادآموزی هستند و سال گذشته موفق به ثبت نام نشدند در سامانه www.imooc.irجهاد دانشگاهی آغاز شده است.

وی گفت:کسانی که نتوانستند50درصد نمره را کسب کنند ودر این آزمون قبول نشده اند نیز می توانند برای آزمون مجددد ثبت نام کنند.

خواهش نیک گفت:شرط واگذاری کلاس به آموزش دهندگان در سالجاری سوابق در سامانه سوادآموزی-مدارک فوق دیپلم به بالا وقبولی در آزمون توانمندسازی جهاد دانشگاهی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
سلام
من سال96برا نهضت ثبت نام کردم ولی نمیتونم تو سایت جهاد دانشگاهی ثبت نام کنم.لطفا راهنماییم کنید.
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
سلام آقای خواهش نیک فکر نکنم هیچ مربی برای سواد آموز ان کار عملی مانند پرورش قارچ.زعفران.مرغداری وغیره انجام بده .این جانب انجام دادم ولی کسان دیگری سود میبرند .خواهشمندم.توجه کنید/
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار