مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از میان روابط عمومی 75 دستگاه اجرایی ، شرکت های خدمات رسان ، شهرداری ها و فرمانداری ها توانست رتبه برتر را کسب کند.
کد خبر: ۴۴۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 13 June 2017
یکی از مهمترین شاخص های موفقیت در یک دستگاه اجرایی چه دولتی چه خصوصی ، میزان توانایی اطلاع رسانی فعالیت های آن دستگاه است که روابط عمومی دستگاه مورد نظر به عنوان متولی اصلی ارتقاء این شاخص را بر عهده دارد.
در کهگیلویه و بویراحمد ، ضعف اطلاع رسانی در برخی روابط عمومی ها بسیار مشهود است به گونه ای که بسیاری از فعالیت های دستگاه مورد نظر از دید رسانه ها و مردم ناپیدا می ماند اما دستگاه هایی هم هستند که در این زمینه بسیار خوش درخشیده اند که ضمن کمک شایانی که حوزه ی مدیریت می کنند حقیقتا انتخاب برترین دستگاه را برای متولیان بررسی آن ها سخت می کنند.
 
 اعلام رتبه برتر روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان + تصاویر
 
روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد یکی از روابط عمومی هایی است که در زمینه اطلاع رسانی بسیار خوش درخشیده است و توانسته در ارزیابی مسئولین رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، براساس ارزیابی انجام شده از فعالیتهای اطلاع رسانی خدمات دولت ، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بین دستگاههای اجرایی استان رتبه اول استان را کسب کرد.
 
اعلام رتبه برتر روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان + تصاویر 

در آئین لوح تقدیر کسب رتبه اول از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مدیرکل آموزش وپرورش استان اهدا شد.

مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت:در شاخص های تبلیغات-اطلاع رسانی-انتشارات و بهره گیری از رسانه ها برای ارائه خدمات دولت ، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با ارائه مستندات عملکرد رتبه اول استان را کسب کرد.
سیدمحمد تقوی افزود : از سوی استانداری عملکرد روابط عمومی 75دستگاه اجرایی-شرکتهای خدمات رسان-شهرداری ها –فرمانداریها در6حوزه مورد ارزیابی قرار گرفتند.
 
اعلام رتبه برتر روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان + تصاویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار