حال مشخص نیست با آن دو دستگی در انتخاب رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان و این انتصاب و انفصال ها ، چگونه اصلاح طلبان می خواهند به پیشواز انتخابات ریاست جمهوری بروند؟
کد خبر: ۴۰۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 05 April 2017
پس از پایان موضوع تلاش برخی از اصلاح طلبان برای کنار گذاشتن استاندار ، و با نزدیکی به ایام انتخابات ، امیدواری به آرامش در این اردوگاه تا پس از انتخابات زیاد شده بود ، اما به ناگاه با اولین جرقه ی انتخاباتی ریاست جمهوری ، یعنی انتخاب ، مهرداد باقری به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، دوباره جرقه ی تنش ها زده شد تا به یکباره با موضوع کنار رفتن جهانبخش یکی از نیروهای واقعی اصلاح طلبان تنش ها به اوج خود برسد و ظرف کمتر از 24 ساعت انواع و اقسام خبر و تحلیل و موضع گیری حواله رسانه ها شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در حالی که قرار بود ، فردا صبح مدیر کل تعاون روستایی تودیع و مدیر کل جدید معارفه شود ، گویا استاندار با این موضوع مخالفت کرده و از قرار معلوم این مراسم به هم خورده است. این در حالی است که از مدت ها پیش نوعی دو دستگی که دارای شکافی عظیم هم می باشد در اردوگاه اصلاح طلبان استان مشخص شده است.
کار مجموعه مدیریتی استان خصوصا در میان اصلاح طلبان به جایی رسیده است که در این مدت مانده به انتخابات که معمولا تغییرات مدیریتی صورت نمی گیرد ، نوعی خودزنی را با تغییرات مدیریتی تجربه می کنند.
آنچه در این بین بسیار عجیب است ، کنترل این مسئولین در دست برخی رسانه هاست که گویا تمام هم و غم خود را بر این گذاشته اند که به نوعی حریف را از رو ببرند و خود فاتح میدان رسانه ها باشند.
از همه عجیب تر ادعای جهانبخش در خصوص کنار رفتن با میل و تقاضای خود بوده است که ناگهان در مصاحبه ای موضع دیگری می گیرد!
«هوشنگ جهانبخش» به ایلنا گفت: در موضوع برکناری اینجانب از مسئولیت مدیرکلی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد،”سیدموسی خادمی” استاندار این استان هیچ اطلاعی نداشت.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا می‌شود مدیرکلی را در استانی از مسئولیت خود برکنار کرد و استاندار آن استان از موضوع برکناری مدیر زیرمجموعه خود اطلاعی نداشته باشد؟ اظهارداشت: دکتر خادمی در تماسی که با من داشت گفت این خبرها چیست که در رسانه ها منتشر شده است؟
مسئول ستاد انتخابات تدبیر و توسعه کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار سئوالات دیگری نیز در این ارتباط طرح کرد و البته این سئوال و جواب‌ها نشان می‌دهد که استاندار استان از موضع برکناری ما اطلاعی نداشته و از سویی وقتی موضوع را به ایشان گفتم ایشان بسیار عصبانی شد.
این در حالی است که جهانبخش در مصاحبه ای قبل از این گفته بود : از قبل درخواست انتقال به استان فارس را از سازمان مرکزی داشتم که با این درخواست موافقت گردید.وی گفت: به دلیل پاره‌ای از مشکلات خانوادگی به سازمان تعاون روستایی استان فارس منتقل شدم. حال باید به اصطلاح "قسم حضرت عباس مشکلات خانوادگی را بپذیریم یا دم خروس ، برکناری را؟
و البته مشخص نیست با آن دو دستگی در انتخاب رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان و این انتصاب و انفصال ها ، چگونه اصلاح طلبان استان می خواهند به پیشواز انتخابات ریاست جمهوری بروند؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار