معاون گردشگری اداره کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد گفت: تسهیلات ویژه به متقاضیان بومی‌گردی در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۲۵۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 08 July 2016
الماس قبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با بیان اینکه روستای سادات امامزاده علی (ع) مستعد بومی‌گردی است، اظهار داشت: این روستای از طبیعت بکر و آب و هوای مطبوع برخوردار است.

معاون گردشگری کهگیلویه وبویراحمد گفت: این طبیعت زیبا در این چند روز تعطیلات عید فطر گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کرده است و بقعه متبرکه امامزاده علی (ع) این روزها پذیرای تعداد زیادی از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی با بیان اینکه باغچه سادات ظرفیت بسیاری از جمله طبیعت بکر و آب‌های روان برای توسعه بومی‌گردی دارد، عنوان کرد: به دنبال توسعه صنعت گردشگری در استان هستیم.

قبادی تصریح کرد: برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران در این روستا آمادگی کامل داریم و در ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه توزیع گردشگر از شهرها به روستاهای گردشگری مهم‌ترین هدف و برنامه این معاونت در سال پیش رو است، بیان کرد: هم اکنون مسافران زیادی از روستای سادات امامزاده علی (ع) دیدن کردند.

معاون گردشگری اداره کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد، گفت: در صورت ورود بخش خصوصی به این مناطق تسهیلات ویژه به متقاضیان بومی‌گردی در استان پرداخت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار