تابناک کهگیلویه و بویراحمد
این فرد متخلف ساکن شهرستان بهبهان در سنوات گذشته اقدام به شکار تیهو، گراز و مرغابی کرده و عکسهای این شکار را به نشانه غرور و خود بزرگ بینی کاذب در فضای مجازی انتشار داده بود.
کد خبر: ۲۴۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 19 June 2016
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد از صدور رای قطعی یک شکارچی متخلف خبر داد و گفت: متخلف شکار تیهو ،گراز و مرغابی به 28 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از روابط عمومی این اداره کل،سید اسدالله هاشمی افزود : این فرد متخلف ساکن شهرستان بهبهان پس از شکار تیهو، گراز و مرغابی عکس های این شکارها را به نشانه غرور در فضای مجازی انتشار داده بود.
وی گفت: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه پس از شناسایی هویت و مکان متخلف برای متهم که دو قلاده گراز، سه قطعه تیهو و دوقطعه مرغابی را شکار کرده بود، پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال کرد.
این مقام مسئول تصریح کرد: با شکایت متهم رای دادگاه بدوی به دادگاه تجدید نظر خوزستان رفت که در نهایت تخلف به هشت میلیون ریال در حق صندوق دولت و 20 میلیون ریال بابت ضرر و زیان به محیط زیست محکوم شد.
سید قدرت علی پور افزود: انتشار چنین عکس هایی در فضای مجازی باعث ترویج فرهنگ شکار، رنجش دوستداران محیط زیست، مخدوش شدن تلاش و زحمات گسترده پرسنل محیط زیست و در نتیجه نهادینه شدن فرهنگ شکار و شکارگری به شیوه نادرست می شود.
وی گفت: نیروهای خدمتگزار محیط زیست تمام تلاش خود را در به نتیجه رساندن این چنین پرونده هایی به کار خواهند بست و تحقق این مهم نیازمند همکاری و اطلاع رسانی بیشتر مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار