رئیس اداره برق شهرستان بویراحمد از 12 مورد سرقت شبکه‌های برق از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 24 April 2016
اسماعیل یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: شرکت برق در راستای عملیاتی کردن تحقق شعار سال در حوزه کاری خود گام‌های قابل قبولی برداشته است.

وی از اقدامات عملیاتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره و اذعان کرد: 820 اصله تیر برق بتنی به جا مانده از قبل در سال جاری جمع‌آوری کردیم که خود مصداقی از تحقق اقتصاد مقاومتی است.

رئیس اداره برق شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه اصلاح، توسعه و روشنایی از اهداف مهم شرکت برق استان و شهرستان بویراحمد است، گفت:سعی ما بر این است که در حوزه برق و اصلاح شبکه و همچنین روشنایی معابر مردم از ما رضایت کامل داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت کنترل هدر رفت برق در کاهش خاموشی‌ها و رضایتمندی مشترکان تصریح کرد: مدیریت بهینه مصرف، نقش اثرگذاری در بهبود خدمات‌رسانی به مردم به ویژه کاهش خاموشی‌ها در فصول گرم سال دارد.

این مسئول از مشترکین بویراحمدی خواست تا نهایت دقت را در مصرف برق داشته باشند تا شاهد کاهش تلفات نباشیم.

یوسفی بر نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه حامل‌های انرژی در شهرستان بویراحمد تاکید کرد و گفت: فرهنگ‌سازی الگوی مصرف بهینه باید در جامعه نهادینه شود لذا آموزش و پرورش به عنوان نهاد تاثیرگذار که بیشترین جمعیت نوجوانان و جوانان را تحت پوشش دارد می‌تواند نقش مهم و اثرگذاری داشته باشد.

رئیس اداره برق شهرستان بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سرقت کابل‌های برق در شهرستان اذعان کرد: متاسفانه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 12 مورد سرقت از شبکه‌های برق در سطح شهرستان گزارش شده است.

این مسئول تعداد پروژه‌های افتتاحی برق‌رسانی در بویراحمد را 33 پروژه عنوان کرد و گفت: این تعداد پروژه در دهه فجر سال گذشته به بهره‌برداری رسیدند.

رئیس اداره برق بویراحمد اذعان کرد: عشایر گرگو و سرگچینه از برق غیرمجاز استفاده می‌کنند که قطعا به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی باعث بروز مشکلاتی خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار