فرماندار كهگيلويه با اشاره به اينكه توافقات برجام گشايش خوبي در حوزه اقتصادي براي توسعه ايران در مجامع بين المللي باز كرده است گفت: با تكيه بر اين مزايا علاوه بر تحقق اقتصاد مقاومتي شكوفايي اقتصادي ايران نيز دور از انتظار نخواهد بود.
کد خبر: ۲۱۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 19 April 2016
به گزارش خبرنگار ايرنا، علي پوزش روز سه شنبه در جلسه شوراي فرهنگ عمومي با موضوع شعار سال با اشاره به تبليغات سوء صدا و سيما در موفقيت هاي دولت در مذاكرات برجام افزود: رسانه ملي بايد نسبت به آگاهي و اميدواري مردم عدالت را رعايت كند.
وي تاثيرگذاري برجام بر اقتصاد ايران را طولاني مدت ذكر كرد و گفت: در اين سه ماه اقدام هاي خوبي در حوزه هاي سياسي و اقتصادي با توجه به رفع تحريم ها انجام گرفته است.
پوزش تثبيت نرخ ارز، كاهش محسوس تورم، افزايش قيمت نفت و ورود مسئولان عالي رتبه كشورهاي اروپايي و آمريكايي و بستن قراردادهاي اقتصادي مهم را از مهمترين مزاياي برجام دانست و بيان كرد: مجموعه دولت تدبيرو اميد براي عمل كردن به اقتصاد مقاومتي كارگروهاي مختلفي تشكيل داده است.
وي با اشاره به ظرفيت هاي خوب شهرستان كهگيلويه در حوزه كشاورزي و صنايع دستي عنوان كرد: بايد از اين ظرفيت ها به نحو احسن براي توسعه اقتصادي و اشتغالزايي استفاده كرد.
پوزش تاكيد كرد: بايد نهادها دولتي با همكاري و دعوت از مديران كل نسبت به تعيين تكليف پروژه هاي نيمه تمام خود اقدامام هاي لازم را انجام دهند.
وي ابراز داشت: استفاده از ظرفيت بخش خصوصي براي توسعه اقتصادي يك ضرورت است.
امام جمعه دهدشت نيز در اين جلسه گفت: شكوفايي اقتصادي به ديگر حوزه ها براي توسعه و خودكفايي كمك شاياني مي كند.
حجت الاسلام سيد نصير حسيني با اشاره به تاثير تحريم ها در زيرساخت هاي اقتصادي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي افزود: بايد اقتصاد مقاومتي به يك فرهنگ عمومي براي توسعه و اشتغالزايي در جامعه تبديل شود.
وي تاكيد كرد: بايد با رونق واحدهاي توليدي كوچك و حمايت از توليدات داخلي به اقتصاد مقاومتي جامعه عمل پوشاند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار