با مخاطبان:
نماینده منتخب این دیار قبل از تایید شدن اعتبارنامه نمایندگی اش در مجلس ، بدون داشتن سمت و عنوان رسمی و خارج از تشریفات و عرف اداری این روزها جلساتی با چند تن از مسئولین استان و شهرستان برگزار کرده که فارغ از غیر معمول بودن این برنامه ها....
کد خبر: ۲۱۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹ 17 April 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.

عقب نشینی تعجیلی نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ از وعده های انتخاباتی خود
ــــــــــــــــــــ
بنام خداوند جان و خرد/ کزین اندیشه بر نگذرد.

بیش از یک ماه از برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ می گذرد که نماینده منتخب این دیار قبل از تایید شدن اعتبارنامه نمایندگی اش در مجلس ، بدون داشتن سمت و عنوان رسمی و خارج از تشریفات و عرف اداری این روزها جلساتی با چند تن از مسئولین استان و شهرستان برگزار کرده که فارغ از غیر معمول بودن این برنامه ها ، تنها خروجی این جلسات هم ، عقب نشینی تعجیلی نماینده منتخب از وعده های غیر مدون و غیر استاندارد خود در زمان تبلیغات بوده که این عقب نشینی هم از صحبت ها و سخنرانی های اخیرشان برای قاطبه مردم محرز گردیده و هر کس هم به نوعی آن را تفسیر میکند.
نماینده منتخب با وعده های همچون ایجاد کارخانجات بزرگ صنعتی،ساخت راه های مواصلاتی گوناگون،حل مشکل بیکاری و اشتغال آفرینی در کمترین زمان، توانسته آرا مردم شریف کهگیلویه بزرگ را جذب و صندلی سبز بهارستان را فتح نمائید و حال این وعده های فاقد برنامه ریزی مدون و اصولی ، همراه نبودن با برنامه های توسعه ۵ساله و چشم انداز ۲۰ ساله ، بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حاکم بر کشور و فقط به توصیه مشاوران جهت گذر از ماراتن سخت انتخابات بوده و با صحبت ها و سخنرانی های اخیرشان در جلسات مختلف در خصوص برنامه آینده کاری خود مغایرت داشته و هیچ گونه همخوانی هم ندارد که قرائن و شواهد نشان می دهد این مهم از هم اکنون باعث ناامیدی و سرخوردگی در قاطبه مردم کهگیلویه بزرگ شده است...
عقب نشینی نماینده منتخب از وعده های گفته شده خود زمانی نمود عینی پیدا کرده که در جلسه ی اخیر خود با فرمانداران۲شهرستان کهگیلویه و چرام اعلام نموده ((ما نباید به حمایت های دولت چشم ببندیم و از دولت انتظار داشته باشیم و امیدی هم که به پسا برجام نیست پس می بایست بنیاد برکت جهت محرومیت زدائی و سازمان اقتصادی کوثر بمنظور سرمایه گذار را به منطقه بیاوریم)).
ولی سردار خود که سالها لباس رزم بر تن داشته می داند که پس از یک پاتک موفقیت آمیز، این روزها چه نوع عقب نشینی تاکتیکی را اتخاذ و بکار بگیرد تا بیش از این باره وعده های انتخاباتی مورد حملات گسترده افکار عمومی در عصر ارتباطات از طریق رسانه ها و فضاهای مجازی قرار نگیرد ولی این روزها در اقصی نقاط منطقه مردم از یکدیگر می پرسند؛
حال چرا پس از انتخابات باید گفته شود که نباید به حمایت های دولت چشم بست و آیا قبل از اعلام این وعده های رنگ و لعاب دار به شرایط سخت دولت واقف نبوده اند.پس اگر ما به دولت جمهوری اسلامی ایران دل نبندیم و انتظار نداشته باشیم پس حتما باید به دولت های غربی یا عربی چشم ببندیم که مشکلاتمان را حل کند.
آیا این حرف ها مصداق عینی توهین به شعور مردم نیست که پس از انتخابات و جلب آرایمان گفته شود نباید به دولت چشم بست چون پشت این حرف می تواند جریانات گوناگونی باشد که ما مردم از آن بی خبریم.
مگر شما و ما مردم در جریان مشکلات امروزه مملکت منجمله بیکاری،تورم،رکود و .... نبوده ایم که اکنون بخواهید ما را آگاه کنید.
شاید مردم از دولت چشم انتظار نداشته باشند ولی از نماینده منتخب انتظار دارند بر اساس وعده های خود عمل و اعتبارات و حمایت های دولت را به منطقه بیاورد نه اینکه مردم را دلسرد به آینده کرد.
این روزها مردم سوق، لیکک ،چرام لنده، چاروسا ،دیشموک و... می پرسند چرا در زمان حضور بر مسند قدرت از وجود ۱۳هزار ماشین آلات سنگین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در رفع مشکل جاده های منطقه بصورت خودجوش استفاده نمی شد تا چندین جوان به کام مرگ نروند یا حتمأ می بایست نماینده مجلس بود تا از وجود این همه ماشین آلات استفاده شود.
مردم دوست دارند بدانند چرا در زمان داشتن مسئولیت از نفوذ خود جهت آوردن دوستانتان در بنیاد برکت به منطقه بمنظور محرومیت زدائی و ساخت خانه های بهداشتی، مدرسه و....بهره نمی بردید یا اینکه می بایست نماینده مجلس باشید تا بتوانید بنیاد برکت که وظیفه اش محرومیت زدائی است را به این دیار محروم بیاورید.
قاطبه مردم کهگیلویه بزرگ خواهانند بدانند که چرا زمانی که در حال خدمت رسانی در نقاط مختلف کشور بودید از سازمان اقتصادی کوثر جهت سرمایه گذاری دعوت نمی شد یا اینکه می بایست نماینده مجلس بود تا بتوانی چنین سرمایه گذرانی را به منطقه بیاوری.چرا زمانی که در قرارگاه خاتم مسئولیت های مهمی داشتید حرف از تفاهم نامه های همکاری بین قرارگاه و استانداران نمیزدید پس اگر آلان دلسوز شده ایدقبلأ که میتوانستید و انجام ندادید نسبت به مردم منطقه بی خیال بوده اید؟
چرا ما مردم به پسا برجام دل نبندیم مگر پسا برجام ادامه راه موفق برجام نیست یعنی ما مردم هم می بایست همانند شما به برجام و خدمات دولت اعتقادی نداشته باشیم که به پسا برجام
دل نبندیم.

نماینده منتخب ما مردم باید بداند ما وعده ها، قول و قرارهای انتخاباتی اش را فراموش نکرده ایم و تمامی آنان را ثبت و ضبط و مصرانه در کنار رسانه های جمعی پیگیر آنان خواهیم بود و از نماینده منتخب انتظار می رود در آتی به بهانه های واهی از جمله عدم حمایت دولت ، نبود سرمایه گذار خصوصی، تحریم ها و..... از اجرائی نمودن وعده ها شانه خالی نکرده و به پایبند به قول ؤقرارهایشان باشد تا سوء ظن و بدگمانی نسبت به نظام در سطح جامعه تقویت نشود و تا بدقولی یک شخص اعتماد مردم از مسئولین را سلب ننمائید و مردم در آینده هم به توانند به قول و قرارهای دیگران اعتماد بکنند.

« ... وَ أَوْفُواْ بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ كاَنَ مَسُْولًا.» (سوره اسراء، آیه 34)؛
«... و به پیمانتان وفا كنید که همانا پیمان هایتان (در روز جزا) مورد سؤال خواهد بود.»

روزگارتان خرم و سبز باد.
طیب زاده سوق
95/1/29
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
مطمئن باشید آقای طیب زاده ی سوق به فضل پروردگار در همین
چهار سال به اندازه ی بیست سال نمایندگی بقیه کار خواهد شد هر چند که حسودهای تمامیت خواه دوست دارند که کاری انجام نشود
آشنا
|
United States
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
جوابیه ای هرچند بی مقدمه و کوتاه به متن قابل احترام اما دور از انصاف جناب طبیب زاده در مورد منتخب مردم کهگیلویه بزرگ:
جناب هاشمی اگر این روزها جلسات غیر رسمی با مسئولین می گذارد نشان هوش بالا و البته انگیزه بالای ایشان هست که نشان می دهد ایشان دست روی دست نگذاشته اند تا خرداد برسد و بر کرسی بهارستان لم بدهند، بلکه این را نشان می دهد که ایشان از همین الان تحقیقات میدانی و تلاشهای شبانه روزی را شروع کرده اند و این برای همه کهگیلویه بزرگ جای دلگرمی و البته افتخار است
در مورد وعده ها، هیچوقت سخنان ایشان نشان از عقب نشینی ایشان از وعده ها را نشان نمی دهد، منبه شخصه در زمان تبلیغات عکس نوشته ای را در فضای مجازی برای ایشان منتشر کردم که در ان عکس نوشته ایشان گفته بودند که نباید به دولت دل بست باید از بخش خصوصی کمک گرفت و عقل سلیم هم همین را می گوید که دولتی که الان در بودجه روزانه خودش مونده نمیتونه در بحث محرومیت زایی تنهایی کار کند. ایشان اگر میگویند نه باید به دولت دولت بست منظورشون این است که روی بخش خصوصی باید تمرکز کرد.
در مورد شعارهای تبلیغاتی ایشان، ایشان خودشان گفته اند که برنامه ها را به سه قسمت کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت تقسیم می کنند و انجام می دهند و اولویت بندی از رئوس کاری ایشان هست و تا الان من سخنی از ایشان نشنیده ام که دال بر عقب نشنی ی باشد.
مشکل اساسی که ایشان این روزها دارند کارهای خرده و شحصی هست که البته به این افراد که اکثریت جامعه را هم تشکیل می دهند خرده ای نمیشه گرفت اما عقیده شخصی بنده این هست که باید یک مدت به ایشان فرصت بدهیم.
در پایان:
این هنر نیست که هنوز دو ماه از انتخابات تمام نشده منتخب را بی انصافانه نفد کنیم. بلکه این نقد دوست عزیز و صحب فکرم جناب طبیب زاده اگر یکسال دیگر یا حتی شش ماه دیگر منتشر می شد قابل تامل بود.
به نظر من الان باید با نشان دادن مشکلات مناطق مختلف حوزه و دادن راهکار باید ایشان را کمک کرد.

به امید اعتلای کهگیلویه بزرگ
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
کاملا معلومه که متنی شما نوشتین فقط برای تخریب آقای هاشمیه عزیز دلم بزارید شروع بشه. یا بقول معروف تا بگو تپه درش
علی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
متاسفانه این می شودقصاص قبل از جرم

کینه وعدا وت از این نوشته سرازیر است!!!!!!
ازتراب علیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
احسن به این متن ومتاسفم برای کسانی که میگن متن ازروی کینه نوشته شده . آخه چه کینه ای مگه خود عدل فریاد من آمدم نمیزد مگه خودش مسئول خاتم نبود مگه باهمین شعارا وقولها ولیست دادن ها والبته دادن پولهای خاتم وبرکت رای جمع نکرد وآیا درزمان انتخابات وضعیت کشور رانمیدانست که حالا میگوید نبایدبه دولت دل بست . هنوز نرفته مردمو ناامیدکرده وخودش از تلفنها خسته شده چه برسه به یکسال دیگه
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
متاسف باش برای خودت و اقای طیب زاده ...مگه نماینده جنابعالی تو این 16 سال چکار کرد ..
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
خاک..... .. که نطر مخالف اقای موحد را نمیزارید ..خاک...... ..
ازتراب علیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
درجکاب ناشناس : برای شماها که بناحق به موحد میتازید متاسفم وبه خدا واگذارتون میکنم چون بدون درنظرگرفتن وضعیت اون موقع فقط ازروی کینه به موحد میتازید. شما اونقدر درک ندارید که سالهای 70 تا 86 که موحد نماینده بود وضعیت امکانات واینکه اون موقع نیاز شهر وروستاها چه بودرا در نظر نمیگیرید . شماها بویی از جوانمردی ودین نبردید که اقدامات اون موقع موحد ازقبیل بیمارستان ودانشگاه وبهداریها وجاده ها وآب وبرق وگازو.........را فراموش میکنید. این چهارسالو هم میبینیم و به کارایی نماینده شماها هم پی خواهیم برد
خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اقای طبیب زاده شما و نوشته شما هدف دار و از روی حسد است.من که میدانم چند نفر از خانواده شما و بستگان رو اقای که ۱۶ سال نماینده بود گذاشت سر کار رسمی. تو ناراحتی چون قرار بود وقتی اقای م قبول شد بری سر کار .من که کلیپی رو که برای پیروزی اقای م پر کردی دیدم. راستی من خود ۱۶ سال به اقای م رای دادم.رفت بهبهان رفتم بازم بهش رای دادم .ولی چون برای امثال حق خوری مثل شما بود امثال بهش رای ندادم و رای رو به خدا دادم چون ارزشش بیشتر از ....
خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اقای طبیب زاده شما و نوشته شما هدف دار و از روی حسد است.من که میدانم چند نفر از خانواده شما و بستگان رو اقای که ۱۶ سال نماینده بود گذاشت سر کار رسمی. تو ناراحتی چون قرار بود وقتی اقای م قبول شد بری سر کار .من که کلیپی رو که برای پیروزی اقای م پر کردی دیدم. راستی من خود ۱۶ سال به اقای م رای دادم.رفت بهبهان رفتم بازم بهش رای دادم .ولی چون برای امثال حق خوری مثل شما بود امثال بهش رای ندادم و رای رو به خدا دادم چون ارزشش بیشتر از ....
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
اقای طیب زاده جنابعالی بزار حداقل چند ماه از مجلس دهم بگذره بعد بیا بیانیه صادر کن از حرفات معلومه دنبال تخریب هستی انشاله به کوری چشم حسودان هاشمی این چهار سال خیلی کار انجام میده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار