تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس اداره محیط زیست شهرستان کهگیلویه با اعلام این خبر گفت: تعداد سه قلاده از این سگهای شکاری را به همراه متهمین دستگیرو پنج قلاده از این سگها را متواری دادند
کد خبر: ۲۱۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 14 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویر احمد سیدقدرت اله علی پوررئیس محیط زیست دهدشت در این خصوص گفت : در بیست و جهارمین روز از فروردین ماه جاری طی تماس تلفی مردمی به سامانه 1540 متوجه حضور چند نفر متهم از استان بوشهربه همراه 8 قلاده سگ شکاری با هدف شکار جوجه تیغی وارد مناطق این شهرستان شدیم.

علی پور افزود :مامورین یگان حفاظت این شهرستان با همکاری دادستان شهر لنده و هماهنگی نیروی انتظامی در جستجوی متهمین در ارتفاعات حوزه شهرستان لنده و روستاهای اطراف آن شدند.

این مقام مسئول در ادامه افزود : مامورین پس از ساعتها موفق به شناسایی مکانی متخلفین به همراه 8قلاده سگ شکاری می شوند.

علی پور گفت : متهمین به محض مشاهده مامورین 5 قلاده ازسگ ها را متواری می دهندو مامورین موفق به ضبط3 قلاده ازاین سگ ها می شوند.

علی پور در ادامه افزود : سگهای شکاری ضبط شده تا تعین تکلیف مراجع قضایی در اداره محیط زیست شهرستان دهدشت نگهداری می شوند .

رئیس میحط زیست دهدشت در پایان ضمن تشکر از همکاری و همانگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی شهر لنده افزود : برای متخلفین پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال گرید.

دستگیری متهمین شکار جوجه تیغی با سگهای شکاری
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
روغنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
متاسفانه در استان بوشهر این نوع شکار گونه با ارزش جوجه تیغی(تشی) را رو به نابودی برده. حال این شکارچیان اوباش به سایر استان ها نیز نفوذ کرده اند. اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر آگاه باشد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
فقط مونده مثل چینی ها سوسک و ملخ هم شکار کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
زمین خاری نابودی جنگل ها ساحلها و میراث ملی کشتار پرندگان و حیوانات وحشی دیگه چیزی گیرشون نیومده از جوجه تیغی هم نمگذرند !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
+تصویر ، موندم این عکسو از کجا اوردی !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار