دبیر شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای استان با عنوان اسوه های صبر و استقامت، ۲۳ فروردین برگزار می شود.
کد خبر: ۲۰۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 09 April 2016
سیدمحمد موحدپور، دبیر شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز(18 فروردین) در نشست هماهنگی برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدای استان، گفت: باید به مادران و همسران شهدا به عنوان اسوه های صبر توجه ویژه شود.
وی اظهار داشت: زنان کشور ما در طول هشت سال دفاع مقدس و در پشت خط مقدم جنگ حماسه های جاویدی آفریدند که در اذهان عموم ملت شریف ایران و آزادگان جهان ماندگار خواهد ماند.
موحدپور افزود: در طول جنگ تحمیلی هشت ساله، زنان ایثارگر با صبر و استقامت خود دشواری ها و سختی ها را تحمل کردند و پس از گذشت سال ها بازهم در عرصه های مختلف در دفاع از نظام، حضوری پر رنگ دارند.
مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به همین منظور همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای استان با عنوان اسوه های صبر و استقامت، ۲۳ فروردین جاری در باغ چشمه بلقیس چرام برگزار می شود.
وی یادآور شد: در این مراسم از مادران و همسران شهدای مفقودالجسد و همسران شهدا و جانبازان موفق در تربیت فرزندان نخبه و کارآفرین تجلیل خواهد شد.
موحدپور خاطرنشان کرد: همایش اسوه های صبر و استقامت در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم جایگاه خانواده ایثارگران اجرا و برنامه های غبار روبی گلزار مطهر شهدا، مداحی، خاطره گوئی همسران شهدا، شعر خوانی، سخنرانی و تجلیل تدارک دیده شده است.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکریم از مادران و همسران شهدا، جانبازان و زنان تاثیرگذار در دفاع مقدس فرصتی برای پرداختن به زندگی بانوان است که با ازخود گذشتگی و ایثار، فرزندان و همسرانشان را تا سرحد شهادت بدرقه و تربیت فرزندان شهدا آینده پرافتخاری را برای مملکت رقم زدند.
منبع: شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار