کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در سه روز آینده آسمان استان صاف و هوا نیز سرد خواهد بود گفت: سامانه بارشی جدید از صبح روز چهارشنبه (18 فروردین) به آسمان کهگیلویه و بویراحمد وارد می شود.
کد خبر: ۲۰۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷ 03 April 2016
به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،ولی الله بهرمند در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری افزود:این سامانه در استان موجب بارش پراکنده همراه با آذرخش است.

وی به کاهش دما در مناطق سردسیری استان اشاره کرد و گفت: با ورود یک سامانه هوای سرد به استان پیش بینی می شود این سردی هوا در چند روز آینده نیز ادامه داشته باشد.

سی سخت سردترین شهر کهگیلویه وبویراحمد

کارشناس هواشناسی استان سردترین نقطه استان در چند روز اخیر را سی سخت با دمای 2درجه زیر صفر دانست و افزود: در همین زمینه یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با یک درجه سانتی گراد زیر صفر دومین منطقه استان گزارش شده است.

لیکک پیشتاز بارش های بهاری

بهره مند به آخرین وضعیت بارش ها در 14روز گذشته از سال 95 در کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی دهدشت ،لیکک و امامزاده جعفر با 170،152و 77میلی متر بارش مثبت نسبت به سال گذشته در همین مدت رشد خوبی در بارشهای بهاره داشته اند.

وضعیت بغرنج بارش در شهر برف وافتاب

وی ابراز کرد: در همین  زمینه یاسوج،سی سخت و دوگنبدان با منفی 142،77و33میلی متر بارش نسبت به مشابه سال گذشته در همین مدت بارش کمتری داشته اند.

کارشناسی هواشناسی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان  این مطلب افزود: میزان بارشها در مناطق سردسیر نشان از عقب بودن میزان بارش نسبت به مشابه سال گذشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار