استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) با خانواده اولین زن شهیده استان دیدار کرد.
کد خبر: ۲۰۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 30 March 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید موسی خادمی ظهر امروز و به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) با حضور در خانه اولین زن شهیده استان در شهرستان گچساران، شهیده پروانه کاویانی با خانواده و مادر این بانوی رزمنده دیدار کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تبریک ولادت حضرت زهرا(س)، این بانوی بزرگوار را الگویی برای تمام زنان مسلمان در سراسر دنیا دانست و اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی در جنگ هشت سال دفاع مقدس با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) در جنگ تحمیلی و در پشت میدان‌های جنگ به خوبی از کشور و انقلاب دفاع کردند.
وی ضمن قدردانی از صبر و استقامت مادر شهیده پروانه کاویانی گفت: زنان و مادران شهدا نماد استقامت، صبر و بردباری هستند که این صبر بردباری زنان ما الگو گرفته از بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(س) است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد همچنین با حضور در بیمارستان شهید رجایی شهرستان گچساران با جانباز مدافع حرم جمال نارکی دیدار و از نزدیک پیگیر وضعیت درمانی وی شد.
به گزارش فارس، سید موسی خادمی همچنین با حضور در خانه جانبازان متوفی عطاء محمدی، غیب‌الله بلیادفر و حشمت‌الله علی‌پور با خانواده این بزرگوار دیدار و از صبر و بردباری همسران این جانبازان تجلیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار