به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور با خانواده معظم شهدا، مسئولان و مردم چاروسا یادواره 13 شهید تاماولی دهستان الگن چاروسا در مسجد امام سجاد(ع) این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 25 March 2016
حجت‌الاسلام ارسلان آروند در حاشیه این مراسم با بیان اینکه امروز ایران اسلامی پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کند و این پیشرفت مرهون خون شهداست اظهار داشت: شهدا به خاطر دفاع از دین و پیروی از ولایت و رهبری جهاد کردند و نگذاشتند کشور ایران به دست دشمنان بیفتد.

وی تصریح کرد: توصیه و وصیت شهدای والامقام به مسئولان خدمت به مردم و محرومین است که نباید در این راه کوتاهی صورت بگیرد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای دهستان الگن بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راه‌هایی است که سلامت و معنویت جامعه به ویژه نسل جوان را تضمین می‌کند و برای نهادینه شدن این فرهنگ غنی نیازمند تلاش بیشتری هستیم تا آن را به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل کنیم و جهت انجام این امر مهم باید به نحوی اقدام کرد که آثار و پیامدهای مثبت آن برای نسل جوان که زمینه انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعدی است، پذیرفته شود.

آروند خاطر نشان کرد: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنها برای تداوم حرکت انقلاب و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران لازم و ضروری است.

وی یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا تجدید پیمان دوباره با آرمان‌ها و اهداف شهداست که امیدواریم بتوانیم با برگزاری این یادواره‌ها دین خود را نسبت به شهدا و خانواده‌های آنها ادا کنیم و ادامه‌دهنده خوبی برای راهشان باشیم.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای این روستا تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار