معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مراتع کهگیلویه‌وبویراحمد جوابگوی نیاز تعلیف دام نیست و این امر مشارکت و همراهی بیش از پیش عشایر این استان را می‌طلبد.
کد خبر: ۱۹۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 14 March 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد کوچ عشایر کهگیلویه وبویراحمد، اظهار داشت: با استان‌های فارس، بوشهر و خوزستان برای جلوگیری از کوچ زود هنگام عشایر مکاتباتی انجام شده است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با بررسی زمان‌های بارندگی در استان 15 اردیبشهت ماه به عنوان زمان کوچ عشایر استان مشخص شد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان باید در زمینه خدمات‌رسانی به عشایر در ایام کوچ با همدیگر تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

محمدی عنوان کرد: کوچ عشایر از ییلاق بسیار مهم است چون سال گذشته به دلیل کوچ دیرهنگام مشکلاتی از قبیل برف‌گیر شدن عشایر به وجود آمد.

وی ابراز کرد: اگر بتوانیم بین مراتع و چرای دام توازنی برقرار کنیم سود و منفعت اصلی آن برای خود عشایر است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه برای حفظ محیط زیست و توسعه پایدار باید اقدامات انسانی انجام شود، اظهار داشت: نتایج حفاظت از محیط زیست توسط عشایر سبب حفظ مراتع برای چرای دام آنها خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نیکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
یعنی می فرمایند مردم دام ها را رها کرده وبه کار در کارخانه ها و ادارات دلخوش کنند.جالبه واقعا.بابا خیلی از مردم به همین دام ها دلخوش اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار