فرماندار شهرستان لنده گفت: 35 روستای دارای قابلیت گردشگری این شهرستان فاقد راه مناسب است.
کد خبر: ۱۹۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 12 March 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد مرادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری لنده، گفت: شهرستان لنده به دلیل قرار گرفتن در بین کوه‌های سیاه و سفید دارای قابلیت‌های فراوان گردشگری است که تاکنون در نقشه گردشگری استان به این قابلیت‌ها اشاره نشده است.

فرماندار شهرستان لنده با بیان اینکه وجود آبشارهای دائمی و قرار گرفتن منطقه گردشگری موگرمون در حاشیه رودخانه مارون موجب زیبایی مناطق گردشگری این شهرستان شده افزود: در شهرستان لنده هیچ‌گونه امکانات زیرساختی ایجاد نشده و این شهرستان از امکانات و زیرساخت‌های گردشگری محروم است.

وی بر تجهیز مکان‌های گردشگری به سرویس‌های بهداشتی و امکانات رفاهی تأکید کرد و یادآور شد: وضعیت آسفالت راه‌های این شهرستان نامناسب است و بیشتر راه‌ها خاکی و دارای نقاط حادثه‌خیز هستند و تاکنون برنامه‌ای بر آسفالت این راه‌ها وجود نداشته است.

این مسئول عنوان کرد: 35 روستای دارای قابلیت گردشگری در این شهرستان وجود دارد که دارای امکانات برق و آب هستند اما نبود راه مناسب از مشکلات اصلی و اساسی مردم این روستاها است.

مرادی خاطرنشان کرد: جاده دهدشت به لنده یکی از خطرناکترین جاده‌های استان است که امیدواریم برای کاهش تلفات و خسارت در ایام تعطیلات نوروز اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار