مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان موفق، توانمند و برتر استان در زمینه های مختلف در روز زن تجلیل می شوند.
کد خبر: ۱۹۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 06 March 2016
به گزارش خبرنگار مهر، فریبا رحمان پور شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر از ۱۱ تا ۱۷ فروردین ۹۵ خواهد بود، افزود: در این هفته دستگاه های اجرایی فعال استان در حوزه زنان و خانواده نیز مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه نهادهای دولتی استان می توانند اسامی زنان برتر، موفق و توانمند خود در حوزه ها و عرصه های مختلف را به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اعلام کنند، اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری در این هفته برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

رحمان پور برگزاری کارگاه های آموزشی و نشستهای تبیین زندگی و ابعاد شخصیت حضرت فاطمه زهرا را از دیگر برنامه های این نهاد عنوان کرد.

وی افزود: برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با همکاری، تعامل و مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی استان و با توجه به روزشمار این هفته اجرا می شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ۱۱ فروردین را به عنوان زن و سیره فاطمی و سبک زندگی اسلامی - ایرانی عنوان کرد و گفت: همه روزهای این هفته با عنوانهای مختلفی نامگذاری شده که باید در اجرای برنامه ها مورد توجه قرار بگیرد.

رحمان پور یادآور شد: دیدار با همسران و مادران شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان از دیگر برنامه های بزرگداشت این هفته در استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار