هرکسی را که خودتان تشخیص دادید اصلح است و می تواند صادقانه و بدون ریا و بدون فضاسازی و دادن وعدهای توخالی برای شما خدمتگزار خوبی باشد انتخاب کنید.
کد خبر: ۱۸۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 19 February 2016
به گزارش سفیر دنا نماینده مجالس پنجم و ششم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور پرشور حامیان خود در منطقه " پریکدان تنگ سرخ بویراحمد " ، اظهارداشت: با اعتقاد به آزادگی شما مردم بویراحمد، از شما می خواهم اجازه دهید این بنده کوچک شما درارتباط با معرفی کاندیدای موردنظرمان سکوت اختیار کنیم.
" مهندس سیدباقر موسوی جهان آباد " در جمع پرشور حامیان خود در " پریکدان تنگ سرخ بویراحمد " گفت: هرکسی را که خودتان تشخیص دادید اصلح است و می تواند صادقانه و بدون ریا و بدون فضاسازی و دادن وعدهای توخالی برای شما خدمتگزار خوبی باشد انتخاب کنید.
وی با بیان اینکه شناخت شما از افراد چه از گذشته و چه از عملکردها می تواند سبب شناخت تان از نامزد اصلح موردنظر باشد، خاطرنشان کرد: گرایش های قومی و قبیله ای را خیلی پررنگ نکنید و بدون جنجال ها و هیاهوها کسی را شایسته و اصلح است انتخاب کنید.
نماینده مجالس پنجم و ششم بویراحمد و دنا افزود: در شرایط فعلی نظر خاصی ندارم و اگر ضرورت احساس کردم و احساس خطر و وظیفه کردم و به یقین رسیدک که می توانم کمک تان کنم بدانید که درخدمت شما خواهم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار