کد خبر: ۱۶۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۶ 24 January 2016
 با تلاش مردم و مسئولان بعد از گذشت 6 روز آب آشامیدنی به مردم قلعه‌رئیسی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، بعد از سوخته شدن پمپ منبع آب شهری قلعه‌رئیسی که بیش از 6 روز است از این اتفاق می‌گذرد، خوشبختانه با همت شبانه روزی مردم و پرسنل آب و فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه و قلعه‌رئیسی مشکل آب آشامیدنی شهر قلعه‌رئیسی برطرف شد.

به علت نبود آب آشامیدنی برای مردم 5 هزار نفری قلعه‌رئیسی مردم دیروز و امروز صبح با تانکر به مردم این شهر آبرسانی می‌کردند.

اما خوشبختانه با کمک و همت مسئولان آب و فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه و شهری قلعه‌رئیسی، اعضای شورای شهر و مردم و از حاشیه این مشکل حضور امام جمعه شهر قلعه‌رئیسی بود که تا اذان صبح کمک و در کنار کارکنان آب و فاضلاب شهری جهت نصب دوباره پمپ آب و آبرسانی به سطح شهر تلاش می‌کردند.

نادر صفاری اذعان داشت: به دلیل قطع و وصل مکرر برق شهری قلعه‌رئیسی و رعد و برقی که در چند روز گذشته به اثر بارندگی رخ داد، متاسفانه پمپ برقی منبع آب قلعه‌رئیسی سوخته شد.

رئیس آب و فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه یادآور شد: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران در این اداره پمپ آب روز پنج‌شنبه روی منبع آب نصب شد که مجدداً به علت نوسانات برق این پمپ سوخته شده بود که در صبح دیروز یک پمپ دیگر درخواست داده شد و نصب شد.

صفاری با بیان اینکه با تلاش‌های مردم و مسئولان مشکل پمپ برطرف شد، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های مردم و مسئولان و پرسنل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و قلعه‌رئیسی ظهر امروز مشکل 6 روزه مردم شهر قلعه‌رئیسی برطرف شد و سطح شهر از ظهر امروز آبرسانی شد.

وی با عذرخواهی از مردم شهر قلعه‌رئیسی جهت این مشکل اضافه کرد: مردم جهت رفع چنین مشکلاتی باید از قبل منبع ذخیره آب داشته باشند تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار