رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: همایش بزرگ تجلیل از هنرمندان این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 27 December 2015
امیر حسین نوروزی در گفت‌وگو با تسنیم ، اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برنامه‌های مختلف و متنوعی برای هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در این شهرستان دارد.

وی بیان کرد: تکریم و تقدیر و تجلیل از هنرمندان گچساران به پاس زحمات و خدمات ارزشمندی که ارائه داده‌اند از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افزود: در همین راستا همایش بزرگ تجلیل از هنرمندان شهرستان گچساران از سوی این اداره برگزار می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ تجلیل از هنرمندان شهرستان گچساران روز سه شنبه همزمان با میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد حضرت امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این همایش از 350 هنرمند شهرستان گچساران که در انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت دارند، تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افزود: در حال حاضر 13 انجمن فرهنگی و هنری در شهرستان گچساران فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
این همایش برگزار شد و متاسفانه نه تنها تجلیل از هنرمندان نبود بلکه یک همایش تبلیغاتی به نفع یک نماینده مجلس بود. و هنرمندان گزینشی و با لحاظ قرار دادن هواداریشان از نماینده فوق انتخاب شدند
جمعیت هنرمندان خاموش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
باسلام وعرض ادب
واقعا جای خوشحالی دارد وقتی میبینیم برای یکبار هم که شد هنر هنرمندان شهرستان فراموش شده گچساران مورد توجه مسئولین قرار گرفت و به پاس افتخارات آنان جشن تجلیل برگذار میگردد، حال میخواهد جنبه تبلیغات سیاسی داشته باشد یا خیر.
لاکن در باب گلایه از طرف هنرمندان خاموش شهرستان گلایه ای دارم از میزبانان مراسمی که هر چند خیلی دیر تصمیم به این تجلیل گرفتند اما با دعوت ناقص هنرمندان واقعا سنگ تمام گذاشتند.
عزیزان و همکاران بزرگوار من مگر هنرمندانی که بدور از جناح مدیریتی فعلی شهرستان فعالیت میکنند و همگی دارای مقام ها و کسب افتخارات متعددی بودند جز هنرمندان این شهر نبودند.
آیا حق این هنرمندان خاموش از کسانی که هیچ بویی از هنر و هنرمندی نبرده و تاکنون هیچگونه فعالیت هنری نداشته اند بلکه تنها بوسیله روابط خانوادگی و جناحی دعوت و از آنان تجلیل شد کمتر بود؟
آیا بهتر نبود اگر قرار بر برگذاری چنین جشن بود نام آن را همگانی نمیکردید و به نام تجلیل از هنرمندان و جوانان حامی دکتر تاجگردون برگذار میکردید.
چرا که نام خیلی از هنرمندان و ورزشکاران و خبرنگاران و افتخار افرینان شهرستان در لیست شما مشاهده نشد و بجای آن یک جو خانوادگی از عده ی خاصی از هنرمندان دیده شد.
واقعا دستکش رزم کاریکاتور شما به زیبایی نمایان گر همه چیز بود.
درست است شما در رزم ناجوانمردانه رقیب ندارید و رقبای این عرصه همگی از در صداقت و دلسوزی پا بر سکوی قهرمانی گذاشته اند.
در آخر خواهشمندم جسارت مرا بدل نگیرید لکن گله من از عوامل ذی ربط بود و بس.
جمعیت هنرمندان خاموش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار