هیئت های اجرایی و نظارت از بطن جامعه انتخاب می شوند و خود آنها وظیفه اجرا و نظارت را برعهده دارند.
کد خبر: ۱۴۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷ 14 December 2015
علی پوزش ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران با موضوع انتخابات هفتم اسفندماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه مردم، خود برگزاری انتخابات را برعهده دارند، اظهار کرد: هیئت های اجرایی و نظارت از بطن جامعه انتخاب می شوند و خود آنها وظیفه اجرا و نظارت را برعهده دارند.

فرماندار کهگیلویه گفت: دولت تدبیر و امید نیز با تاسی به فرمایش مقام معظم رهبری، خود را موظف به برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم می داند. چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات، بدون تردید موجب سربلندی و عزت نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

پوزش با بیان اینکه ۲۰۲ شعبه برای جمع‌آوری آرای مردم در هفتم اسفند پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: ۸۹ شعبه ثابت و ۱۱۳شعبه سیار در چهار بخش مرکزی، دیشموک، چاروسا و سوق در نظر گرفته شده است.

فرماندار کهگیلویه یادآورشد: ۳۴ شعبه در بخش چاروسا، ۲۴ شعبه در سوق، ۳۷ شعبه در دیشموک و ۱۰۹ شعبه در بخش مرکزی آرای انتخابات پیش‌رو را جمع‌ آوری خواهد کرد.

پوزش ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در حماسه هفتم اسفندماه، بیان داشت: مسئولان موظف به حفاظت از رای مردم بوده و رعایت آن را همانند حق الناس ارزشمند تلقی کنند تا مردم بتوانند با اعتماد کامل در انتخابات شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار