این مسابقات در 14 وزن و در دو قسمت کاتا و کومیته انفرادی در خانه کاراته مجموعه شهید باهنر دهدشت برگزار و ورزشکاران در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با هم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۱۳۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 22 November 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مسعود تقوی نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه اظهار کرد: مسابقات استانی کاراته روز جمعه با حضور 80 ورزشکار از کهگیلویه،لنده و بویراحمد به میزبانی دهدشت برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه تصریح کرد: این مسابقات در 14 وزن و در دو قسمت کاتا و کومیته انفرادی در خانه کاراته مجموعه شهید باهنر دهدشت برگزار و ورزشکاران در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با هم به رقابت پرداختند.
وی از کسب عناوین اول در بخش کاتای انفرادی توسط فردین عادلپور،مجتبی درخشنده و پدرام آزمند خبر داد و گفت:در قسمت کومیته انفرادی نیز در دره سنی نونهالان امیر حسین رییسی زاده، مهدی رهگشای، ابوالفضل عظایی، پیمان نیکبخت، حمیدرضا بردیان، سجاد عادلپور و نریمان تقی زاده حایئز مقام‌های اول شدند.
به گفته تقوی نژاد در رده نوجوانان امیررضا آروین اصل، امیرحسین براتی و امیرمحمد طیبی سوق با غلبه برحریفان در سکوی اول قرار گرفتند.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: رضا راستین و عنایت پشت دار طلای رده جوانان را از آن خود کردند و تیم "آراد الف" در کاتای تیمی مقام برتر را به خود اختصاص دادند.
در پایان این مسابقات 56 حکم قهرمانی و 56 مدال توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار