عزت امروز اسلام و مسلمانان، ثمره خون شهداست، بنابراین خاطره شهدا را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت.
کد خبر: ۱۲۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 12 November 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از فارس، سید امین موسوی  در نشست برگزاری یادواره شهدای چاروسا اظهار داشت: شهدا مظهر ایثار، فداکاری و گذشت، عقلانیت دینی و مدافع حقانیت و عدالت هستند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا افزود: عزت امروز اسلام و مسلمانان، ثمره خون شهداست، بنابراین خاطره شهدا را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت.
وی تاکید کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا تجدید پیمان دوباره با آرمان‌ها و اهداف شهداست و می‌تواند از نظر فرهنگی نیز روی جوانان تأثیر مهمی داشته باشد.
موسوی با بیان اینکه جایگاه و نقش ارزشمند شهدا در پویایی و بالندگی نظام اسلامی مشخص است، تصریح کرد: سربلندی و اقتدار میهن ایران اسلامی و توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری مدیون جان‌فشانی و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
فرمانده حوزه مقاومت چاروسا با اشاره به اینکه یادواره 63 شهید منطقه چاروسا برگزار می‌شود، اذعان داشت: یادواره شهدای چاروسا روز 28 آبان در شهر قلعه‌رئیسی با حضور مردم و مسئولین و با دعوت از مداحان کشوری و سخنران استانی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی از جمله برپایی نمایشگاه عکس در این یادواره برگزار می‌شود.

موسوی از مدیران ادارات خواست تا با همکاری و همدلی یادواره شهدا را برگزار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار