نورمحمد رحیمی:
بسیاری از این دانش‌آموزان دارای استعداد و هوش بالایی هستند اما به دلیل مشکلاتی که دارند یا به مدرسه نمی‌آیند و یا از درس و تحصیل منصرف می‌شوند و از ادامه تحصیل باز می‌مانند
کد خبر: ۱۰۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 30 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس شورای انجمن اولیا و مربیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰ هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت خیرین و نهادهای حمایتی هستند.

نورمحمد رحیمی پیش از ظهر امروز در جشن عاطفه‌ها که در مدرسه دخترانه شاهد یاسوج برگزار شد گفت: ۱۴۰ هزار دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.

رئیس شورای انجمن اولیا و مربیان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از این تعداد دانش‌آموز مشغول به تحصیل، ۲۰ هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت نیازمند حمایت خیرین و نهادهای حمایتی هستند که ۱۳ هزار نفر از این افراد تحت پوشش هستند و سایر دانش‌آموزان نیاز به حمایت‌ دارند.

وی تصریح کرد: بسیاری از این دانش‌آموزان دارای استعداد و هوش بالایی هستند اما به دلیل مشکلاتی که دارند یا به مدرسه نمی‌آیند و یا از درس و تحصیل منصرف می‌شوند و از ادامه تحصیل باز می‌مانند.

این مسئول با اشاره به اینکه کمک‌ها و حمایت‌های کمیته امداد از دانش‌آموز بی‌بضاعت خوب و مناسب است، افزود: کمیته امداد به تنهایی قادر به ارائه خدمات و حمایت از این دانش‌آموزان نیست که انتظار داریم اولیای دانش‌آموزان در این خصوص کمک کنند.

رحیمی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار نفر از والدین دانش‌آموزان عضو انجمن اولیا و مربیان هستند، گفت: عضویت این تعداد از والدین در شورای انجمن و اولیا ظرفیت بزرگی است که می‌توانیم از این ظرفیت در جهت ترویج فرهنگ انفاق و احسان و همچنین کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استفاده کنیم.

رئیس شورای انجمن اولیا و مربیان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جشن عاطفه‌ها در ۲ هزار مدرسه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود که کمک‌های جمع‌آوری شده هر مدرسه در جهت حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت همان مدرسه هزینه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار