رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد از تحویل ۱۸ هزار و ۸۱۰ دُز واکسن جدید به استان خبر داد و گفت: گروه‌های جدید به مرکز تزریق واکسن مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۸۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 11 August 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  محمدمهدی بانشی گفت : ۱۸ هزار و ۸۱۰ دُز واکسن برکت و سینوفارم در تاریخ امروز( ۲۰ مرداد )به مراکز بهداشتی استان بر اساس بازه سنی تحویل داده شده است که ۷ هزار و ۲۵۰ دُز تحویل مرکز بهداشت بویراحمد، ۳ هزار و ۶۴۰ دُز تحویل مرکز بهداشت کهگیلویه ، ۳هزار و ۱۲۰ دُز گچساران و یک هزار و ۲۰۰دُز تحویل مرکز بهداشت دنا شده است.
رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد افزود : ۹۰۰ دُز تحویل مرکز بهداشت چرام ، یک هزار دُز مرکز بهداشت بهمئی ، ۶۰۰ دُز مرکز بهداشت باشت ، ۶۰۰ دُز لنده و ۵۰۰ دُز واکسن تحویل مرکز بهداشت مارگون شده است.
وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان گفت: تاکنون ۱۶۸ هزار و ۴۲۸ دُز واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شده است که ۱۵۹ هزار و ۱۳۴ نفر واکسینه شدند.
این مسئول با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ هزار و ۳۱ نفر واکسینه شدند، افزود: تعداد کل افراد واکسینه شده نوبت اول ۱۲۹ هزار و ۶۹ نفر و افراد واکسینه شده نوبت دوم ۳۰ هزار و ۶۵ نفر هستند.
بانشی موجودی واکسن بدون پرت را ۹ هزار و ۲۹۴ دُز دانست و عنوان کرد : ۹۴.۵ درصد واکسن تحویلی به دانشگاه تزریق شده است.
بانشی با اعلام گروه‌های جدید برای واکسیناسیون خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه و حوزه علمیه و کارکنان‌ پمپ بنزین‌ها گروه‌های جدید واکسیناسیون هستند که برای دریافت نوبت اول به مرکز تزریق واکسن مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار