نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون در اختتامیه جشنواره بلوط
بهرامی با اشاره به عدم مشارکت برخی در انتخابات : شاید عده‌ای با صندوق رای قهر کرده باشند، اما قهر نباید طولانی شود و اجازه ندهیم که دشمنان از این قهر ما سوء استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۸ 05 July 2024
دو بعد کاملا متفاوت کهگیلویه و بویراحمد/ سخنان دقیقه نودی بهرامی / قهر نباید طولانی شود / اولین تریبون بعد از ۱۹ سال + فیلم

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی با تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره بلوط گفت: پس از سیزده سال اولین بار است که در چنین برنامه‌ای پشت تریبون قرار می‌گیرم چرا که اصلا به من تریبون نمی‌دادند.
بهرامی در ادامه به دو بعد خاص استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: در بعد اول اینجا سنگ بنای زندگی فرهنگ و این استان دارای مردمانی استثنایی در این زمینه است.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون ادامه داد: من شهر‌ها و کشور‌های مختلفی را سفر کرده ام، اما ویژگی‌هایی مانند صداقت، انسانیت، مردانگی و نوع دوستی مردم این استان در دنیا سرآمد است.
بهرامی گفت: امیدواریم بعضی از شرایطی که ایجاد می‌شود، باعث کم رنگی این فرهنگ‌های ناب مردم کهگیلویه و بویراحمد نشود. چرا که بسیاری از ما به دلیل داشتن همین فرهنگ‌ها در ذات خود، رفتار و کردارمان کنترل می‌شود.
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بعد دوم که متاسفانه ما ضعیف هستیم در بحث برنامه ریزی و مسئولیت پذیری در مسیر توسعه است.
وی گفت: کشور ما از ژاپن در بحث داشته‌های منابع معدنی و پتانسیل‌های توسعه غنی‌تر است، اما در توسعه یافتگی آن‌ها کجا و ما کجا؟! ژاپن در جنگ جهانی دوم با خاک یکسان شد، اما پس از جنگ روی فرهنگ و بعد انسانی کار کرد و امروز در صدر تولیدکنندگان باکیفیت دنیا قرار دارند.
بهرامی در ادامه اظهار داشت: از همه مردم و مسئولین خواهش داریم در کنار این سرمایه بزرگ انسانی به مسائل توسعه‌ای استان توجه ویژه داشته باشند.
این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم روز اشاره کرد و افزود: فردا انتخابات دور دوم ریاست جمهوری است و حضور حداکثری لازم است.
بهرامی با اشاره به عدم مشارکت برخی در انتخابات، ادامه داد: شاید عده‌ای با صندوق رای قهر کرده باشند، اما قهر نباید طولانی شود و اجازه ندهیم که دشمنان از این قهر ما سوء استفاده کنند.
وی با اشاره وضعیت ناامنی و شرایط سخت زندگی در برخی کشور‌هایی که مورد دخالت بیگانگان قرار گرفته اند گفت: اگر در سال ۵۷ انقلاب شد لازم بود، اما اکنون شرایط کشور و جامعه آنگونه نیست. بدانید دشمنان دلسوز ما نیستند و بنابر منافع خودشان تصمیم می‌گیرند. اگر سهل انگاری شود همین‌ها کشور ما را تجربه می‌کنند.
بهرامی ادامه داد: همه ما نقد و نگرانی از عملکرد‌ها داریم، اما راه ابراز نگرانی قهر با صندوق رای نیست.
وی در پایان با بیان این نکته که آنچیزی که مورد تحلیل قرار می‌گیرد مشارکت است، افزود: فردا از همان ابتدای صبح همه در پای صندوق رای حاضر می‌شویم و هر کس هر نظری دارد محترم است، اما مهم مشارکت بالا است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بویراحمد
|
France
|
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
قرآن ده تا مشاور خوب نیاره سی پشت سرش خخخخخخ تا الان هر جا رفته همین ها و چند تا پیرمرد عوامل همراهی فاتحه خوانی ها باهاش هستند افسوس هزاران افسوس و او شال آبی که گردنت آویزان کردند چرا به این راحتی گول می خوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
ده تا مشاور ؟؟ سی چنشه ده تا مشاور ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار