تاجگردون : نه با کسی به بهشت می‌روم نه با کسی به جهنم، ما می‌خواهیم سرنوشت بهشت‌مان را خودمان انتخاب کنیم.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ 04 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شامگاه چهارشنبه در گردهمایی بزرگ طرفداران مسعود پزشکیان گفت. در چند سال اخیر سرمایه ایران (نفت) را با چای سریلانکا، انبه پاکستان و اسباب‌بازی چین تهاتر می‌کنند.
غلام رضا تاج گردون بیان کرد: پزشکیان تا به امروز در مجلس آویزان هیچ کسی نشده و دولت پزشکیان دولتی منصف، مقتدر و پاک‌دست برای ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه پشت رئیس جمهور باشید تا رییس جمهور پشت شما باشید ادامه داد: مسعود پزشکیان ۱۰۰ درصد خالص است و از کسی نمی‌ترسد و رئیس جمهور باید قاطع باشد.

تاجگردون با بیان اینکه مردم زاگرس رفیق وکیل خود را رئیس جمهور می‌کنند و پای او می‌ایستند گفت: جای نگرانی دارد که درصد کمی از مردم در جمعه گذشته پای صندوق رای رفتند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کسانی امروز در تلویزیون بیگانه نشسته‌اند مردم را به رای ندادن تشویق می‌کنند.

تاجگردون بیان کرد: ما فکر کردیم شب‌نامه و تخریب رقیب فقط در گچساران است، ولی این موضوع در جا‌هایی دیگر ریشه دارد.

وی تصریح کرد: رقیب در مناظرات خود مردم ایران را درگیر قیمت بنزین کردند، کسی که فرق لندکروز و ۲۰۶ را نمی‌داند می‌خواهد برای کشور تصمیم بگیرد، مگر می‌شود با حرف و شعار مردم را معطل کرد.
تاج گردون ابراز کرد: اگر می‌خواهیم به جای بنزین معمولی بنزین سوپر داشته باشیم روز جمعه رای خود را به مسعود پزشکیان دهید.

وی اظهار کرد: ایران مهد تمدنی است که جهان به آن افتخار می‌کرد، ایران به گذشته باز خواهد گشت، ما دشمن را دشمن می‌دانیم و مخالفین را موافق می‌کنیم.

تاج گردون با بیان اینکه انتظار می‌رود هیات اجرایی انتخابات امانتدار رای مردم باشند ابراز کرد: امروز ما حقمان را از همان جایی که گرفتن پس گرفتیم و راه مان را ادامه خواهیم داد.

تاج گردون با بیان اینکه هر کس به ایران علاقمند است باید در این انتخابات شرکت کند گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات، یکی از مظاهر درخشان ایران قوی و نیرومند است.

وی ابراز کرد: انتخابات یک فرصت برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور از سوی مردم است.

تاجگردون تصریح کرد: چند سال است که من نمی‌دانم در این مملکت چه اتفاقی دارد می‌افتد پول نفت کجا و با چه قیمتی به کجا می‌رود و امروز یک میلیون و ۲ میلیون بشکه نفت گم می‌شود و کسی حرفی نمی‌زند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی برای ادامه بقایش نیازمند همت همه مردم ایران است و همه باید در انتخابات شرکت کنیم و سرنوشت خودمان را تعیین کنیم.

وی ادامه داد: مردم باید نسبت به آینده خویش حساس باشند و بیش از ۶۰ درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد در جمعه گذشته رای نداده‌اند و مشارکت ۴۰ درصدی مردم این استان که همیشه مشارکت آن‌ها در انتخابات زبانزد بوده شکست سنگینی است.

تاج‌گردون بیان کرد: بیش از ۲ دهه پزشکیان را می‌شناسم او عین راستگویی و صداقتش حرف می‌زند و همه چیز را بهتر از ما می‌داندو فقط نمی‌خواهد جامعه کارشناسی را از خودش دور کند.

وی ادامه داد: نه با کسی به بهشت می‌روم نه با کسی به جهنم، ما می‌خواهیم سرنوشت بهشت‌مان را خودمان انتخاب کنیم.

تاجگردون با بیان اینکه امروز دعوای اصلاح طلب و اصولگرا نیست گفت: نباید به آرای مردم خیانت کرد ما برای ایران پای صندوق‌های رای خواهیم رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار