کد خبر: ۹۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 15 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از ایسنا،فرمانده سپاه شهرستان لنده از واقعه غدیر خم برای اولین بار 10مهرماه سال 94 در شهرستان لنده خبر داد.

 سروان علی محمدی افزود: امسال برای اولین بار در شهرستان لنده باسازی واقعه غدیر خم با هنرمندی بیش از 200نفر در این شهرستان برگزار می شود.

محمدی واقعه غدیرخم را شکرگذاری مردم به خاطر نعمت های بی حد و حصر و رضایت از خداوند متعال دانست و تصریح کرد: این واقعه تاریخی و بزرگ از دوران پیامبر اکرم(ص)وجود داشته است و هم اکنون به عنوان زنجیری محکم وبهم پیوسته امتداد یافته وبه نسل جدید وآیندگان انتقال داده شده است.

فرمانده سپاه شهرستان لنده از واقعه غدیر خم به عنوان یکی از با ارزش ترین و مهمترین وقایع تاریخی یاد کرد و افزود: این واقعه حرکتی بزرگ و عاشورایی را به نسل جوان و نوجوان ارایه می کند.

وی با اشاره به اینکه "نور خداوند هرگز بی سو و خاموش نمی شود" بیان کرد: دشمنان اسلام از قرن ها پیش تا به امروز سعی بر نابودی وبی ارزش بودن نور الهی و واقعه غدیرخم دارند اما خوشبختانه با اعتقادات وایمان محکم مردم مسلمان ما بی فایده بوده ودستشان کوتاه است.

محمدی باسازی صحنه غدیر خم را از بزرگترین کارهای فرهنگی در زمینه رویداد اسلامی در شهرستان لنده عنوان و اضافه کرد: انتظار می رود که تمامی عوامل اجرایی در این کار بزرگ فرهنگی همکاری لازم راداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار