کد خبر: ۹۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 14 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس اداره پارک ملی دنا از دستگیری دو اکیپ شکارچی متخلف در ارتفاعات دنا خبر داد.

رجب علی نجف زاده مسئول پارک ملی دنا و رئیس اداره محیط زیست شهرستان دنا به سفیر دنا گفت طی سه روز گذشته ماموران محیط بانی موفق به شناسایی و دستگیری دو اکیپ از شکارچیان متخلف در ارتفاعات دنا شدند.

وی ضمن تشریح جزئیات این دو عملیات گفت:گروه اول که متاسفانه یک راس کل وحشی شکار کرده بودند طی یک عمیلات غافلگیرانه در منطقه خونگاه و میمند شناسایی و دستگیر شدند.

رجب زاده با بیان اینکه این گروه چهار نفره اعضای یک باند سابقه دارد بودند بیان داشت: از این افراد یک قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

مسئول پارک ملی دنا در ادامه از دستگیری دو شکارچی دیگر در منطقه کوه خرون طی 48 ساعت گذشته خبر داد و افزود:از این افراد نیز دو لاشه شکار به همراه یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب و قاطع دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده متخلفان زیست محیطی از ارجاع پرونده این افراد به مراجع قضایی خبر داد و بیان داشت: این افراد روز گذشته به زندان مرکزی یاسوج منتقل شدند.

رجب زاده در ادمه به افزایش جرائم شکار حیوانات و به خصوص کل و بز وحشی از یک میلیون و 800 هزار تومان به 10 میلیون تومان و حکم زندانی از یک تا سه سال در قانون جدید اشاره کرد و بیان داشت:دستگاه قضا بدون هر گونه اغماض در اعمال قانون با قاطعیت تمام با این افراد برخورد میکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار