مدیرکل حفاظت محیط زیست استان دراین جلسه گفت: برای اولین بار است که مردم کنارمسئولین درارزیابی نهایی یک طرح ارائه نظر می دهند.
کد خبر: ۵۱۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱ 29 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان ، جلسه مطالعه و ارزیابی اثرات زیست محیطی تصفیه خانه فاضلاب سنتی (چاه) شهر سی سخت در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.
دراین جلسه که با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست, مدیرعامل آب و فاضلاب شهری و نمایندگان تام الا اختیار دستگاه های اجرایی استان و شهرستان برگزار شد سیداسدالله هاشمی گفت: نظر به گردشگر پذیر بودن و توسعه روز افزون شهری, اجرای این طرح از ضروریات زیست محیطی شهر سی سخت بشمار می آید.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: حساسیت های زیست محیطی و گردشگر پذیر بودن شهر سی سخت باعث شد که این طرح درسال 87 مطرح و برای اولین بار ارائه گردد و سپس درسال 93 نیز تمدید مجوز بگیرد. .
هاشمی درادامه این جلسه افزود: هم توسعه شهر مد نظر بود و هم حذف سیستم فاضلاب سنتی و از همه بیشتر نگرانی مردم دغدغه ما بود به همین خاطر برای اولین بار از مردم دعوت شد تا درکنار مسئولین نظرات و دغدغه های خود را ارائه دهند.
وی گفت:حذف سیستم سنتی دفع غیر بهداشتی و غیر اصولی فاضلاب شهری که تاثیر بسیار مخربی بر آب های زیر زمینی دارد دغدغه محیط زیست است و حذف این دغدغه باعث کمک به دولت در برنامه ششم خواهد شد.
درادامه این جلسه مهندسان مشاور زیست انرژی پاک وابسته به شرکت آبفای شهریاسوج طرح خود را ارائه نمودند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار