در گفتگو با تابناک اعلام شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه : در کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته 1110 نفر در دو نوبت صبح و عصر در 5 حوزه امتحانی با هم رقابت می کنند.
کد خبر: ۴۶۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵ 29 July 2017
سید لطف الله فروزان به خبرنگار تابناک گفت: آزمون سراسری امسال دانشگاهها در روز جمعه 13 مردادماه در 5 حوزه امتحانی هنرستان هفده شهریور ، نمونه مائده و سالن شهید مطهری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

فروزان گفت : تعداد 1110 نفر داوطلب در آزمون سراسری امسال شرکت دارند که از این تعداد 283 نفر در گروه کاردانی زن ، 508 نفر در گروه کاردانی مرد و 132 نفر در گروه کارشناسی ناپیوسته زن و 269 نفر در گروه کارشناسی ناپیوسته مرد در این آزمون شرکت می کنند.
 
رقابت تحصیلی 1110 نفر در کنکور کاردانی و کارشناسی ناپیوسته شهرستان کهگیلویه 

وی ضمن تقدیر از اعضاء جلسه در برگزاری کنکور فنی و حرفه ای و کاردانی به کارشناسی سال گذشته افزود: آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و عوامل اجرایی برگزاری کنکور تمام تلاش و سعی خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن کنکور امسال بکار خواهند گرفت .
در ادامه فروزان اظهار داشت: باید با برنامه ریزی صحیح و مناسب برای رشد دانش آموزان شهرستان تلاش نماییم.
در این روز دانش آموزان شهرستان در کنکور شرکت خواهند کرد که باید به بهترین شکل این آزمون مهم را برگزار نماییم .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت : داوطلبان می توانند از روزسه شنبه 10 مردادماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

عکس و گزارش سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار