ماشین هایی که از آن مسیر عبور می کردند با عجله توقف می کردند و سرنشینان هم به سرعت پیاده شده و به تجزیه و تحلیل و البته شایعه پراکنی هایی که بیشتر از حدس و گمان خود نشات می گرفت ، می پرداختند
کد خبر: ۳۶۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 26 January 2017
مدت زیادی است که حضور مردمی در کنار حوادث و اتفاقات با از خودگذشتگی و فداکاری همراه نیست بلکه به معضلی برای امدادگران ، مسئولین و حادثه دیدگان تبدیل شده است.
حادثه آتش سوزی پلاسکو جدیدترین شاهکار مردمی بود که دوربین به دست مشغول گرفتن سلفی از یک طرف و ایجاد ازدحام و مانع خدمات رسانی و متاسفانه دامن زدن به شایعات از طرف دیگر صحنه ای بسیار ناخوشایند را به نمایش گذاشتند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ،ظهر چهارشنبه در بلوار ورودی شهر یاسوج راه بندان بزرگی بوجود آمده بود که هر ماشینی از راه می رسید ، به سرعت در محل عبور و مرور ماشین ها توقف کرده و از خودرو پیاده شده و به فیلم برداری و تجزیه و تحلیل حادثه می پرداخت.
چه اتفاقی افتاده است؟ این سئوال را همه ی افرادی که تازه به محل رسیده بودند ،از دیگران می پرسیدند!و البته جواب هایی متفاوت بیان می شد!گروگانگیری،تصادف، درگیری ! یا مانور در بلوار ورودی شهر یاسوج+ تصاویر

از گروگانگیری و تصادف تا درگیری و مانور پاسخ هایی بود که متقدمین حضور در محل برای متاخیرین با آب و تاب تعریف می کردند.
اما واقعیت ماجرا چه بود؟ تعدادی از خودروهای یگان ویژه نیروی انتظامی در زمین های اطراف پشت پمپ بنزیندر حال انجام ماموریت  خود که گویا یک مانور است ، بودند.
ماشین هایی که از آن مسیر عبور می کردند با عجله توقف می کردند و سرنشینان هم به سرعت پیاده شده و به تجزیه و تحلیل و البته شایعه پراکنی هایی که بیشتر از حدس و گمان خود نشات می گرفت ، می پرداختند.
این اتفاق بسیار ساده را در زمانی تصور کنید که اتفاقی ناگوار رخ داده باشد ، در آن موقع وقتی ماشین های نیروی انتظامی اینگونه با ازدحام جمعیت مواجه می شوند، نیروهای امدادگر چه خواهند کشید!
به نظر می رسد مسئولین از این به بعد در مانورهای آماده سازی خود ، باید به این چالش مهم توجه کنند و سعی کنند با انجام تمریناتی هم خود را آماده فائق آمدن بر این چالش کنند و هم مردم را متوجه این حرکات غیر مسولانه در زمان حوادث و بحران ها بنمایند.

گروگانگیری،تصادف، درگیری ! یا مانور در بلوار ورودی شهر یاسوج+ تصاویر
 
گروگانگیری،تصادف، درگیری ! یا مانور در بلوار ورودی شهر یاسوج+ تصاویر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دیوجام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
ملت ایران تماشگران خوبی هستن
هرنقطه برسن آماده سلفی هستن البته خود مدیران هم با سلفی بیگانه نیستن
یکی از استان ما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
خبرنگار شما از همه بیکارتر است ؟!!!!



استان محروم کهگیلویه و بویراحمد اینهمه مشکلات و محرومیت دارد اونوقت خبرنگار شما اینهمه کلمه برای یک موضوع بی ارزش تایپ کرده که مثلا چی ؟1
اگه واقعا شرافت خبرنگاری رو زیر سوال نمیبرید کمبودها و مشکلات معیشتی مردم و استانها رو بیان کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار