تابناک کهگیلویه و بویراحمد
هادی زارع پور گفت:بیان حقیقت-صداقت دربیان-سرعت در اطلاع رسانی-توجه به منابع خبری ونیاز مخاطبان از مهمترین ویژگیهای خبرنگاران است.
کد خبر: ۲۷۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 07 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در آئینی درآستانه روز خبرنگار  از60خبرنگار فعال عرصه آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
این آئین که در سالن شهید مطهری آموزش و پرورش استان برگزار شد همراه با تجلیل از خبرنگاران-خبرگزاریها-صداوسیما-پایگاههای خبری-نمایندگی روزنامه های کشوری فعال در عرصه آموزش وپرورش بود مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:خبرنگاران سفیران آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند.
 هادی زارع پور گفت:بیان حقیقت-صداقت دربیان-سرعت در اطلاع رسانی-توجه به منابع خبری ونیاز مخاطبان از مهمترین ویژگیهای خبرنگاران است.
وی گفت:خبرنگاران جایگاهی حساس وپر مسئولیت است وتعهد وتخصص در این حرفه باعث پیشرفت جامعه خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش وپرورش عرصه ای گسترده است واطلاع رسانی به مخاطبان این دستگاه رسالتی سنگین است که موفقیتهای آموزش وپرورش استان مرهون تلاش خبرنگاران است.

وی گفت:در آموزش وپرورش استان توسط روابط عمومی در یکسال گذشته هزار و137خبرتهیه شد که بطور متوسط میانگین خبر روزانه بیش از3خبر در روز است.
هادی زارع پور گفت:در اطلاع رسانی فضای مجازی نیز آموزش وپرورش از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
در این مراسم معاونین اداره کل آموزش و پرورش ، به ارائه گزارشی از حوزه تحت مدیریت خود پرداختند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار