رئیس اداره تأمین اجتماعی گچساران در گفتگو با تابناک خبر داد:
علیزاده تعداد مستمری بگیران، بازنشسته ها و بازماندگان بیمه شدگان را در این شهرستان 12 هزار و 720 نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی عنوان کرد.
کد خبر: ۲۵۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴ 11 July 2016
محسن علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تابناك کهگیلویه وبویراحمد در گچساران اظهار داشت: 50 هزار نفر از شهروندان گچساران جزو بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در این شهرستان محسوب می‌شوند که با احتساب مستمری بگیران بازنشسته، بازماندگان، از کار افتادگان و مقرری بگیران بیمه بیکاری و افراد تحت تکفل ، بیش از 90 هزار نفر در این شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

وی تعداد مستمری بگیران، بازنشسته ها و بازماندگان بیمه شدگان را در این شهرستان 12 هزار و 720 نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی عنوان کرد.

رئیس اداره تأمین اجتماعی گچساران از پرداخت وام‌های کمک هزینه ازدواج برای فرزندان بیمه شدگان خبر داد و افزود :برای فرزندان بیمه شدگان کمک هزینه ازدواج مبلغی بیش از 30میلیون ریال با سود 4درصد به آن‌ها تعلق می‌گیرد .

علیزاده خاطرنشان کرد: در سال گذشته وام هایی در چهار مرحله به متقاضیان بیمه شدگان پرداخت شد که نسبت به سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی گفت: همچنین از طریق کانون بازنشستگان تامین اجتماعی وام‌های 30میلیون ریالی با سود چهار درصد به 23 نفر در سال گذشته اختصاص داده شد.

رئیس اداره تأمین اجتماعی گچساران با بیان اینکه فعالیت در تأمین اجتماعی حساس و با ظرافت است چرا که جمعیت زیادی را تحت پوشش دارد و باید خدمات در این دستگاه با دقت ویژه‌ای به بیمه شدگان ارائه شود، افزود: فعالیت سازمان تأمین اجتماعی در زمینه گسترش چتر حمایتی به منظور بالا بردن سطح امنیت زندگی افراد جامعه قابل ارزشمند است.
گزارش خبر:سمیرا نصاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار