مدیرکل بنیاد شهید انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن بزرگ روز جانباز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ 09 May 2016
کبنانیوز؛مدیرکل بنیاد شهید انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن بزرگ روز جانباز در این استان خبر داد.

سید مصطفی مهدی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: بهترین روزها را در ایام مبارک شعبانیه داریم که لازم است آن‌ها را به خوبی و با جشن‌های درخور شأن بزرگان و ائمه جشن بگیریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال هم به مانند سال‌های گذشته جشن روز جانباز را در استان برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم از ایثارگری جانبازان استان خود در طول هشت سال دفاع مقدس به گونه‌ای قدردانی کرده باشیم.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس ایثارگری‌ها و رشادت‌های بزرگی را از دلیرمردان غیور خود به نمایش گذاشت، افزود: علاوه بر تقدیم بیش از هزار و ۸۰۰ شهید در این استان تعداد بیش از ۹ هزار جانباز در دوران دفاع مقدس داشتیم.

این مسؤول افزود: به همین منظور فردا سه‌شنبه و از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در محل سالن شهید ایزدپناه یاسوج جشن بزرگ روز جانباز را با حضور مسؤولان و جانبازان و خانواده‌های آن‌ها برگزار خواهیم کرد که پخش زنده تلویزیونی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به دیدارهایی که طی روزهای اخیر و روزهای آینده از خانواده جانبازان در استان خواهد شد، اظهار کرد: این برنامه در قالب جشن سپاس از علمداران حماسه خواهد بود که از تعداد ۴۳ جانباز دیدار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای این طرح را در سال‌های گذشته در استان موفقیت‌آمیز دانست و گفت: مسؤولان و ائمه جمعه در قالب این طرح به دیدار خانواده معظم جانبازان می‌روند.

وی به گسترده شدن این طرح اشاره کرد و گفت: قرار بر این شد که در طرح سپاس علمداران، علاوه بر ائمه جمعه سایر مسؤولان هم به دیدار خانواده جانبازان دفاع مقدس بروند تا بتوانیم با فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر، مسؤولان را ترغیب به این اقدام در راستای سپاس از خانواده بزرگ ایثارگری استان کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار